ماهیت حقوقی و تجاری شرکت‌های VOIP حفظ خواهد شد

علیرضا علمی – دبیر انجمن شرکت‌های اینترنتی – در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که یکی از رسالت‌های انجمن زمینه‌سازی برای هم‌افزایی صنفی است اظهار کرد: شرکت‌های فعال VOIP که دارای مجوز بوده و عضو این تعاونی باشند، ماهیت حقوقی و تجاری آن‌ها حفظ خواهد شد و به‌طور …

علیرضا علمی – دبیر انجمن شرکت‌های اینترنتی – در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که یکی از رسالت‌های انجمن زمینه‌سازی برای هم‌افزایی صنفی است اظهار کرد: شرکت‌های فعال VOIP که دارای مجوز بوده و عضو این تعاونی باشند، ماهیت حقوقی و تجاری آن‌ها حفظ خواهد شد و به‌طور غیرمستقیم یک کنسرسیومی تشکیل می‌شود.
او ادامه داد: این تعاونی می‌تواند کارهایی را از دولت در زمینه VOIP و فعالیت‌های مرتبط گرفته و به اعضای خود برای انجام ارائه دهد و قرار است سایت این تعاونی صنفی نیز به زودی راه‌اندازی شود.
دبیر انجمن شرکت‌های اینترنتی تاکید کرد: با توجه به موضوعات و مشکلاتی که در زمینه VOIP در کشور داریم، ضرورت ایجاد این تعاونی یکی از مهمترین اولویت‌های ما محسوب می‌شد که آن را به انجام رساندیم.
علمی ادامه داد: در حال حاضر سه شرکت به نام‌های تراشه سبز، ضحی کیش و پیشگامان کویر یزد دارای مجوز VOIP هستند که قرار است این تعداد به پنج شرکت افزایش یابد که یکی از آن‌ها نیز این تعاونی است.
وی با بیان این که با ایجاد این تعاونی سرنوشت و درواقع ماهیت حقوقی و تجاری بسیاری از شرکت‌های فعال تلفن اینترنتی حفظ خواهد شد اظهار کرد: فعالیت شرکت‌ها در این تعاونی موازی‌کاری با دیگر اعضا نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا