شرکت ارتباطات زیرساخت، با اهداف جدید متحول می‌شود

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس رضا تقی پور در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، اظهار داشت: حوزه زیرساخت، حوزه‌ای است که در آن، مباحث طراحی و نظری باید به سرعت طی شده و وارد فاز اجرایی شود. وی با اشاره به جهت‌گیری …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس رضا تقی پور در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، اظهار داشت: حوزه زیرساخت، حوزه‌ای است که در آن، مباحث طراحی و نظری باید به سرعت طی شده و وارد فاز اجرایی شود.
وی با اشاره به جهت‌گیری شبکه‌ها به سمت یکپارچه شدن، افزود: ارتباطات زیرساخت باید به سرعت ظرفیت‌ها را بالا برده و از سوی دیگر بتواند SLA لازم را به اپراتورها ارایه کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: بر عکس برخی حوزه‌ها، حوزه ICT شاهد افزایش روز به روز تقاضاها است و پاسخگویی به این همه تقاضا، نیاز به برنامه مشخص و تلاش مضاعف دارد.
وی ادامه داد: وجود اپراتورهای اول و دوم و همچنین نیاز ایجاد شده برای حوزه IT، نوید یک بازار بزرگ و جهش را در این حوزه می‌دهد. شبکه ملی اینترنت، شبکه اصلی کشور است. هسته مرکزی این شبکه در زیرساخت قرار دارد که با همکاری اپراتورها باید به سرعت ساماندهی شود.
وی با اشاره به اجرای هدفمند‌سازی یارانه‌ها، خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح، سهم‌ها در تولید ناخالص ملی جابجا خواهد شد و ICT یکی از بخش‌هایی است که فرصت‌های زیادی برای آن در این تحول بزرگ دیده می‌شود.
وزیر ارتباطات با اشاره به اهداف تعریف شده برای شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: این شرکت می‌بایست ظرفیت سازی‌های لازم را به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه در طول  برنامه پنجم، ایجاد کند.
وی تأکید کرد: از سوی دیگر، موضوع کیفیت ارایه خدمات و همچنین ایجاد بستری امن برای عرضه این خدمات نیز می‌بایست مد نظر مدیران این شرکت قرار گیرد.
۱۱۷/ ۱۵

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا