با استفاده ازکاربردهای IT بایداز هدررفتن سرمایه های ملی جلوگیری شود

عبدالخضر کامرانی در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا از برنامه های این وزارتخانه برای تحقق شعار:”همت مضاعف، کار مضاعف ” در سال ۸۹ و اجرای مضاعف کاربردهای فناوری اطلاعات در دستگاه های اجرایی خبر داد وگفت: وظیفه تمامی زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیاده سازی برنامه های پیش رو با همتی مضاعف …

عبدالخضر کامرانی در گفتگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا از برنامه های این وزارتخانه برای تحقق شعار:”همت مضاعف، کار مضاعف ” در سال ۸۹ و اجرای مضاعف کاربردهای فناوری اطلاعات در دستگاه های اجرایی خبر داد وگفت: وظیفه تمامی زیرمجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیاده سازی برنامه های پیش رو با همتی مضاعف خواهد بود. براین اساس، تهیه و پشتیبانی مضاعف زیرساخت های مکالمات ارتباطی، دیتا و فناوری اطلاعات در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: اکثر اهداف برنامه چهارم توسعه در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق شده و در بسیاری موارد نیز این وزارتخانه پیشتر از اهداف برنامه حرکت کرده است.
 معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اجرای برنامه پنجم توسعه اقتصادی کشور و هدفمند کردن یارانه ها در سال ۸۹ با همتی مضاعف گفت: پیاده سازی اهداف برنامه پنجم توسعه با تلاش و همت مضاعف در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است.
 کامرانی  با بیان اینکه حدود ۲۳ ماده از ۱۹۹ ماده برنامه پنجم توسعه کشور مربوط به فناوری اطلاعات است، اظهار داشت: رویکرد فناوری اطلاعات حدود پنج درصد  برنامه را شامل شده است. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز برای تحقق اهداف این برنامه در سال جاری تمامی تلاش و سعی خود را به کار خواهد گرفت.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا