یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی “جی ال ایکس” در کشور تولید می شود

“حمید سعیدی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت با شرایط فعلی و استقبال مشتریان از گوشی های ارزان قیمت تصمیم به افزایش تولید این نوع گوشی ها نسبت به سال گذشته کرده است.وی افزود: میزان تعرفه فعلی چهار و ۱۰ درصد برای CKD و SKD برای تولید گوشی …

“حمید سعیدی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت با شرایط فعلی و استقبال مشتریان از گوشی های ارزان قیمت تصمیم به افزایش تولید این نوع گوشی ها نسبت به سال گذشته کرده است.
وی افزود: میزان تعرفه فعلی چهار و ۱۰ درصد برای CKD و SKD برای تولید گوشی مناسب است و به دلیل اینکه این شرکت می تواند با این میزان به تولید این کالای ارتباطی ادامه دهد.
وی تصریح کرد: تمامی گوشی های تولید شده توسط این شرکت از امکانات مناسب و هزینه پایین زیر ۱۰۰ هزار تومان برخودار هستند و به موجب همین امر پیش بینی می شود این نوع گوشی ها مورد استقبال اکثر کاربران تلفن همراه قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند در پایان خاطرنشان کرد: تمامی گوشی های  “جی ال ایکس”  از امکاناتی همچون استفاده همزمان از دوسیمکارت، حافظه بالا ،دوربین و صفحه نمایش رنگی تعبیه شده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا