سامسونگ گوشی دیگری از سری کوربی راهی بازار کرد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، S3650W گوشی دیگری از سری کوربی است که به خانواده این گروه اضافه شده است. این گوشی از چهار باند شبکه GSM پشتیبانی می کند و در رده گوشی های متوسط سامسونگ قرار می گیرد.این گوشی با ابعاد ۱۲.۴×۵۶.۵×۱۰۳ میلیمتر، ۹۰ گرم وزن …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، S3650W گوشی دیگری از سری کوربی است که به خانواده این گروه اضافه شده است. این گوشی از چهار باند شبکه GSM پشتیبانی می کند و در رده گوشی های متوسط سامسونگ قرار می گیرد.
این گوشی با ابعاد ۱۲.۴×۵۶.۵×۱۰۳ میلیمتر، ۹۰ گرم وزن دارد و و دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی لمسی با وضوح تصویر ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل و پشتیبانی از ۲۵۶ هزار رنگ است. رابط کاربری این گوشی Cartoon/TouchWiz است و دارای ۵۰ مگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا هشت گیگابایت است.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اتصالات Wi-Fi، بلوتوث، microUSB و دوربین دو مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص لبخند و ضبط ویدیو اشاره کرد.
مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML، رادیو استریو FM با RDS و پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری MP3/WAV/eAAC+/WMA و MP4/H.263/WMV از دیگر امکانات این گوشی است.
گوشی S3650W در رنگ های زرد، صورتی، سفید و نارنجی به بازار عرضه شده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا