نوجوانان باید از گوشی های پیشرفته استفاده کنند

“سید علیرضا جوادی” یکی از کارشناسان حوزه تلفن همراه در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:نباید محدودیتی برای استفاده از گوشی تلفن همراه برای افراد با سنین مختلف وجود داشته باشد و باید با ترویج فرهنگ لازم، استفاده مناسب از این کالای ارتباطی صورت گیرد.وی افزود: تمامی افراد از جمله دانش …

“سید علیرضا جوادی” یکی از کارشناسان حوزه تلفن همراه در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت:نباید محدودیتی برای استفاده از گوشی تلفن همراه برای افراد با سنین مختلف وجود داشته باشد و باید با ترویج فرهنگ لازم، استفاده مناسب از این کالای ارتباطی صورت گیرد.
وی افزود: تمامی افراد از جمله دانش آموزان، جوانان، نوجوانان و بزرگسالان می توانند انواع مدل های گوشی تلفن همراه موجود در بازار را خریداری و در اختیار داشته باشند چرا که تنها نحوه استفاده از آنها به نوع فرهنگ بهره داری از این کالا مربوط می شود.
جوادی با اشاره به دسترسی آسان تمامی افراد به اینترنت تصریح کرد: در شرایط فعلی تمامی افراد با دسترسی  به اینترنت می توانند به هرگونه اطلاعات  دلخواه خود دست یابند به همین دلیل  محدود کردن افراد برای استفاده از گوشی تلفن همراه پیشرفته کاملا بی معنی است.
این در حالی است که یکی از نمایندگان قانونی معتقد است که نوجوانان و دانش آموزان زیر ۱۴ سال نباید از گوشی های پیشرفته ای که مجهز به بلوتوث و سایر امکانات هستند استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت پارس کامتل در این باره گفت: افراد زیر ۱۴ سال تنها باید از گوشی هایی استفاده کنند که فاقد امکاناتی چون دوربین و بلوتوث است، چرا که برخی از افراد به استفاده نادرست از این وسیله ارتباطی می پردازند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا