۱۵۰ هزار دستگاه گوشی ایرانی تولید می شود

“حمیدرضا منجی ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت مانند سال گذشته تولید سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه ساخت داخل را در دستور کار قرار داده است که با برندهای موجود در بازار قابل رقابت هستند.وی با تاکید بر اینکه تعرفه فعلی واردات قطعات برای تولید …

“حمیدرضا منجی ” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این شرکت مانند سال گذشته تولید سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه ساخت داخل را در دستور کار قرار داده است که با برندهای موجود در بازار قابل رقابت هستند.
وی با تاکید بر اینکه تعرفه فعلی واردات قطعات برای تولید گوشی تلفن همراه مناسب است، افزود: گستردگی قاچاق انواع گوشی تلفن همراه جایی برای گوشی های داخلی باقی نگذاشته است. به همین دلیل تمایلی برای ساخت و تولید گوشی در داخل کشور وجود ندارد و اکثر مشتریان نیز تمایل به خرید گوشی های قاچاق برندهای معتبر جهانی دارند.
وی با اشاره به روند تولید گوشی در کشور گفت: شرکت نیمه هادی عماد با وجود محدودیت ها به تولید خود ادامه می دهد به نحوی که در سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی تولید و به بازار عرضه کرده است. اما در صورتی می توان فعالیت تولید کنندگان این فناوری را گسترش داد که با قاچاق گوشی تلفن همراه در سطح کشور برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.
نیمه هادی عماد یکی از شرکت های طرف قرارداد وزارت صنایع برای تولید سالانه یک میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در کشور است که در اردیبهشت سال ۸۵ تفاهمنامه ای را در این رابطه با این وزارتخانه به امضا رساند.
۱۲۹/۱۵

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا