اولین گوشی نسل چهارمی دنیا تابستان راهی بازار می شود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از میلاتینوویس، شرکت اسپرینت به تازگی خود را از دیگر اپراتورهای بی سیم آمریکا جدا کرده و قصد دارد به شکل انحصاری به عرضه گوشی HTC EVO 4GTM بپردازد. گوشی HTC EVO 4GTM اولین گوشی ۳G/4G جهان با پشتیبانی از سیستم عامل اندرویید گوگل است. این گوشی قرار …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از میلاتینوویس، شرکت اسپرینت به تازگی خود را از دیگر اپراتورهای بی سیم آمریکا جدا کرده و قصد دارد به شکل انحصاری به عرضه گوشی HTC EVO 4GTM بپردازد. گوشی HTC EVO 4GTM اولین گوشی ۳G/4G جهان با پشتیبانی از سیستم عامل اندرویید گوگل است. این گوشی قرار است تابستان سال جاری میلادی توسط اسپرینت راهی بازار شود.
این گوشی به کاربران اسپرینت امکان می دهد قدرتمندترین کاربرد چندرسانه ای را بر روی یک گوشی بی سیم تجربه کند. گوشی HTC EVO 4GTMاز نسخه ۲.۱ سیستم عامل اندرویید بهره می برد و شامل پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon کوالکام است.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین هشت مگاپیکسلی با زوم خودکار و قابلیت ضبط ویدیو HD اشاره کرد. به این ترتیب کاربران می توانند ویدویوهای خود با کیفیت HD را بر روی یوتیوب، فیس بوک و دیگر شبکه ها به اشتراک بگذارند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا