بازار تلفن همراه خاموش می ماند

“محمود بهجت اردکانی” یکی از کارشناسان بازار تلفن همراه در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: مشکلات عدیده ای که طی سال گذشته باعث بی رونقی بازار پرهیاهوی تلفن همراه شده بود منجر به افزایش گوشی های قاچاق و کاهش قیمت ها شد در سال جدید نیز پیش بینی می شود.وی افزود: به …

“محمود بهجت اردکانی” یکی از کارشناسان بازار تلفن همراه در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: مشکلات عدیده ای که طی سال گذشته باعث بی رونقی بازار پرهیاهوی تلفن همراه شده بود منجر به افزایش گوشی های قاچاق و کاهش قیمت ها شد در سال جدید نیز پیش بینی می شود.
وی افزود: به دلیل ثبات تعرفه گوشی تلفن همراه در سال جدید نیز تغییرو تحول خاصی در بازار تلفن  همراه روی نخواهد داد و با استمرار این شرایط تنها فضای کار برای فعالان قانونی سخت تر می شود.
این کارشناس معتقد است: در زمان حاضر بازار گوشی تلفن همراه در تهران بعد از تعطیلات نوروزی به دلیل کاهش خریدوفروش  روزهای  بی رونقی را پشت سر گذاشت تا جایی که بیشتر برندهای معتبر گوشی تلفن همراه نظیر نوکیا، سونی اریکسون و سامسونگ وادار به کاهش قیمت محصولاتشان شدند.
اردکانی معتقد است: افزایش فعالیت واردکنندگان غیرقانونی این کالای ارتباطی نیز که منجربه افزایش عرضه گوشی های قاچاق شده است از دیگر دلایل کاهش قیمت ها به شمار می آید.
 دست اندرکاران بازار تلفن همراه پیش بینی می کنند گوشی های با میانگین قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان، سال جدید بیشترین  تقاضا را در بازار تلفن همراه به خود اختصاص می دهند.
 فعالان بازار گوشی تلفن همراه برآورد دقیقی  از میزان کاهش قیمت ها ندارند. ولی  پیش بینی می کنند انواع گوشی های تلفن همراه موجود در بازار با کاهش قیمت روبرو شوند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا