افزایش مراکز ارائه ریزمکالمه به بیش از ۱۲۰ مرکز تلفن ثابت

علی حمیدی – مدیر کل امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار ایران – در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب گفت: با این کار مشترکان به نزدیک‌ترین مرکز در محل مسکونی خود مراجعه و ریزمکالمه‌شان را دریافت می‌کنند که این موضوع برای مشترکان و تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است.وی …

علی حمیدی – مدیر کل امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار ایران – در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب گفت: با این کار مشترکان به نزدیک‌ترین مرکز در محل مسکونی خود مراجعه و ریزمکالمه‌شان را دریافت می‌کنند که این موضوع برای مشترکان و تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است.
وی گفت: مشترکان می‌توانند برای دریافت ریز مکالمه از این سیستم استفاده کنند که به‌طور کلی و برای هر دوره هزینه ۳۰۰ تومان است و با مراجعه به دفاتر بخش خصوصی هر صفحه هزینه ۵۰ تومانی برای مشترک دارد.
او ادامه داد: مشترکی که عضو سیستم خدمات غیر حضوری یا e-care است، می‌تواند خط خود را قطع کند اما امکان وصل ازطریق این سیستم وجود ندارد چراکه قطع سیم‌کارت هزینه‌ای برای مشترک ندارد اما وصل آن هزینه ۲ هزار تومانی خواهد داشت.
مدیر کل امور مشترکین شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه هزینه دریافت ریزمکالمه از طریق سیستم e -care برای هر درخواست و یک دوره به هر میزان که باشد مبلغ ۳۰۰ تومان است اظهار کرد: مشترک بعد از ورود به سیستم می‌تواند سرویس مورد نظر خود را فعال کرده و استفاده ‌کند.
به گزارش ایسنا، آن دسته از مشترکانی که به دلیل بالا بودن هزینه قبوض خود می‌خواهند ریزمکالمات را دریافت کنند می‌توانند به یکی از ادارات هشت‌گانه دولتی شرکت ارتباطات سیار ایران یا به بخش امور مشترکین مراکز تلفن ثابت مراجعه و با ارائه مدارک مورد نیاز ریزمکالمات خود را دریافت کنند.
بنا بر گفته‌ مسوولان شرکت ارتباطات سیار ایران اگر اشتباهی در محاسبه قبوض تلفن همراه مشترک صورت گرفته باشد و مشترک متوجه نشود و پس از پرداخت از این موضوع اطلاع یابد، می‌تواند مورد خود را به عنوان اعتراض و شکایت مطرح کند؛ مبلغ مازادی که از مشترک دریافت شده در قبوض دوره بعدی او محاسبه می‌شود اما احتمال اشتباه در قبوض تلفن همراه بسیار ضعیف است.
گفتنی است اگر مشترک بعد از دریافت ریزمکالمات اعتراض داشته باشد می‌تواند در همان اداره فرم مربوطه را تکمیل کند تا این موضوع بررسی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا