راه‌اندازی بیش از ۱۵ خدمت جدید در شبکه پستی در سال ۸۹

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدحسن محبیان – رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران – در پیام نوروزی خود اظهار کرد: سالی که گذشت برای کارکنان شرکت پست، سال پرفراز و نشیبی بود. سالی که با دغدغه‌های دلسوزانه مدیران و مسئولان شبکه پستی و تلاش همکاران ساعی …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدحسن محبیان – رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران – در پیام نوروزی خود اظهار کرد: سالی که گذشت برای کارکنان شرکت پست، سال پرفراز و نشیبی بود. سالی که با دغدغه‌های دلسوزانه مدیران و مسئولان شبکه پستی و تلاش همکاران ساعی پیش رفت و مقدمات تحول اساسی‌تری را برای سال ۸۹ فراهم کرد.
او ادامه داد: با مروری به سرفصل برنامه‌های سال ۱۳۸۸ که در جلسات اولیه سال نو ابلاغ شد، به بسیاری از اهداف مورد نظر که در این برنامه‌ها وجود داشت دست یافتیم و بسیاری دیگر از آن‌ها نیز در آستانه تحقق قرار دارد.
وی گفت: از جمله این سرفصل‌ها می‌توان به خصوصی‌سازی و ورود به بازار بورس با تفکیک حوزه حاکمیت و تصدی‌گری ، توسعه سرویس‌های پستی اصلاح ساختار سازمانی، مهندسی مجدد ماموریت شرکت پست، کوچک‌سازی ستاد و اجرای طرح بازنشستگی پیش از موعد، ایجاد واحد صرفه‌جویی و کنترل هزینه‌ها در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال حرکت به سوی اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی ملی نام گرفت و انجام پروژه قیمت تمام شده، توسعه تجارت الکترونیک از طریق پست، راه‌اندازی سیستم صف و باجه متمرکز وجوه درآمدی، برخط کردن کلیه واحدهای پستی، توسعه وتقویت بخش غیردولتی پست، اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص پست و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ارایه خدمات پستی اشاره کرد.
محبیان تصریح کرد: اما در افقی که در پیش رو داریم آزادسازی و توسعه رقابت‌پذیری در ارایه سرویس‌های غیرپایه پستی از جمله مهمترین اهداف این شرکت در سال آتی است و براساس برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول برنامه پنجم توسعه کشور، در سال ۸۹ بیش از ۱۵ خدمت جدید در شبکه پستی کشور راه‌اندازی خواهد شد که واگذاری پست در بورس، فعالیت اپراتورهای غیردولتی و افزایش تعداد صندوق‌های پستی معابر در همین راستا برای سال ۸۹ پیگیری خواهد شد.
به گفته او افزایش توانمندی‌های داخلی و دسترسی عموم به خدمات پایه پستی علاوه بر ایجاد تنوع در ارائه خدمات پستی برای پاسخگویی به نیازهای هموطنان عزیز، جایگاه پست کشورمان را در منطقه و جهان ارتقا داده و افزایش بهره‌وری را رقم خواهد زد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا