پیامک‌های تبریک امسال به مقصد رسیدند؟

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مشکل اختلال در ارسال پیامک‌ها برای تبریک در اعیاد ملی و مذهبی در کشور و با افزایش ترافیک شبکه موضوعی است که همواره در کنار اختلال در مکالمات شبکه تلفن همراه کشور وجود داشته است. مخصوصا این موضوع که با وجود به مقصد رسیدن پیام‌ها، ارسال کننده، …

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مشکل اختلال در ارسال پیامک‌ها برای تبریک در اعیاد ملی و مذهبی در کشور و با افزایش ترافیک شبکه موضوعی است که همواره در کنار اختلال در مکالمات شبکه تلفن همراه کشور وجود داشته است. مخصوصا این موضوع که با وجود به مقصد رسیدن پیام‌ها، ارسال کننده، پیام ارسال ناموفق دریافت کرده و پیام را چندین بار دیگر هم ارسال کرده بود و مشترک دریافت کننده هر بار پیامک را گرفته بود، موردی بود که تعداد بسیاری از مشترکان به آن اذعان دارند.
شاید به عقیده برخی مسوولان مخابرات، نرسیدن تائید پیام کوتاه اختلال محسوب نشود چراکه به دلیل حجم ترافیک و شلوغی شبکه این وضعیت طبیعی است و هر سیستمی یک ظرفیت تعریف شده‌ای دارد که با افزایش این ظرفیت به میزان زیاد مشکلاتی بوجود می‌آید اما این که با وجود به مقصد رسیدن پیام‌ها، ارسال کننده، پیام ارسال ناموفق دریافت کرده و پیام را چندین بار دیگر هم ارسال کرده بود، نارضایتی بسیاری مشترکان را در پی داشت.
امسال هم هرچند کمتر اما ارسال پی‌درپی پیامک برای گیرنده‌ در حالی که فرستنده تنها یک بار آن را ارسال کرده، ارسال ناقص پیام‌ و بسیاری موارد دیگر باعث نارضایتی شد و چرایی این موضوع سوالی است که هر بار مسوولان افزایش ترافیک شبکه در ایام خاص مانند لحظه تحویل سال، بروز برخی اختلالات در شبکه به دلیل نوسازی و افزایش ظرفیت شبکه را علت اصلی آن عنوان می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا