اپرا مرورگرش را برای آیفون هم ارایه می دهد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از وردکورسپوند، تعداد زیادی از کاربران از مرورگر Opera Mini بر روی تلفن همراهشان برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند.اپرا مرورگری است که به کاربران امکان دسترسی به اینترنت، ارسال و دریافت پیام های ایمیلی، مدیریت محتوا، چت بر روی کلاینت IRC، دانلود فایل ها از طریق …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از وردکورسپوند، تعداد زیادی از کاربران از مرورگر Opera Mini بر روی تلفن همراهشان برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند.
اپرا مرورگری است که به کاربران امکان دسترسی به اینترنت، ارسال و دریافت پیام های ایمیلی، مدیریت محتوا، چت بر روی کلاینت IRC، دانلود فایل ها از طریق BitTorrent و خواندن فیدهای وب را فراهم می کند.
اپرا سرویسی به شکل رایگان برای رایانه های شخصی و تلفن های همراه ارایه داده است که بعضی از تلفن های همراه پیش از عرضه، این سرویس بر روی آنها نصب شده است.
کاربران آیفون از این پس از این امکان برخوردارند که از سرویس Opera Mini بر روی تلفن همراهشان استفاده کنند که گفته می شود تقریبا از سرعتی شش برابر سرعت سافاری برخوردار است.
در بازار گوشی های هوشمند اپرا برای گوشی های بلک بری، ویندوز موبایل و گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید ارایه شده است.
بر اساس این گزارش هم اکنون اپرا بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا