آیفون در مایکروسافت ممنوع شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تکنولوژی اکسپرت، بر اساس گزارش وال استریت ژورنال گوشی آیفون اپل به عنوان یک میوه ممنوعه در مایکروسافت شناخته شده است. بیل گیتس که چندی پیش در خانه استفاده از گوشی آیفون را ممنوع کرده بود و به فرزند خود اجازه استفاده از آیفون را نداده بود، …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از تکنولوژی اکسپرت، بر اساس گزارش وال استریت ژورنال گوشی آیفون اپل به عنوان یک میوه ممنوعه در مایکروسافت شناخته شده است. بیل گیتس که چندی پیش در خانه استفاده از گوشی آیفون را ممنوع کرده بود و به فرزند خود اجازه استفاده از آیفون را نداده بود، اکنون استفاده از این گوشی را در شرکت برای کارمندان منع کرده است.
تشدید مخالفت استفاده از گوشی آیفون از یک کنفرانس خصوصی در شرکت مایکروسافت آغاز شد که استیو بالمر گوشی آیفون یکی از کارمندان را که برای عکسبرداری استفاده می کرد، مصادره کرد.
بسیاری از مدیران مایکروسافت از گوشی هایی استفاده می کنند که سیستم عامل ویندوز موبایل روی آنها نصب شده باشد. اما بسیاری از کارمندان مایکروسافت از گوشی آیفون و دیگر گوشی های رقیب مایکروسافت استفاده می کنند.
مایکروسافت به طور یکسان با کارمندانی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند مخالفت نمی‌کند. زیرا برخی نرم‌افزارها و خدمات را برای آن‌ها می‌سازد.
بر اساس گزارش کام اسکار، آیفون ۲۵.۱ درصد بازار تلفن هوشمند آمریکا را در سه ماه تا پایان ژانویه در اختیار داشت. در حالی که سهم تلفن‌های مجهز به نرم‌افزار ویندوز فون ۱۵.۷ درصد بود. 
گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز موبایل از نرم افزارهایی که در آیفون وجود دارد، پشتیببانی نمی کنند. اما گفته می شود سیستم عامل جدید مایکروسافت از بسیاری از نرم افزارهای جدید پشتیبانی می کند که قابل رقابت با آیفون اپل است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا