معرفی گوشی های پرفروش سونی اریکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این دو مدل گوشی باعث شده است مشتریان ترجیح به خرید این مدل ال جی داشته باشند.گوشی های SATIO و C905 سونی اریکسون با گارانتی غیر رسمی  به ترتیب به بهای ۵۵۰ و ۲۸۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.دوربین عکاسی و فیلمبرداری …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این دو مدل گوشی باعث شده است مشتریان ترجیح به خرید این مدل ال جی داشته باشند.
گوشی های SATIO و C905 سونی اریکسون با گارانتی غیر رسمی  به ترتیب به بهای ۵۵۰ و ۲۸۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۲ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت و صفحه نمایش لمسی TFT  از مشخصات فنی گوشی SATIO ، صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری  هشت مگاپیکسلی نیز از ویژگی های اصلی گوشی C905 به شمار می آید.
 گوشی G705 این برند نیز با بهای فروش ۲۱۵ هزار تومانی نیز از فروش بالایی برخوردار شده است به همین دلیل در لیست پرفروش ترین های سونی اریکسون قرار گرفته است.
گوشی C902 ، T280 ، T700 این برند که با قیمت ۲۷۰  ، ۸۰ و ۱۶۵ هزار تومان به فروش می رسد از دیگر مدل های این برند است که در لیست گوشی های خوش فروش قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا