بازار لوازم جانبی گوشی تلفن همراه آرام است

مدیرعامل شرکت “نامداران ارتباطات همراه”، اظهار داشت: با وجود نزدیکی به روزهای پایانی سال و رونق بازار تمامی کالاها، بازار لوازم جانبی این کالای ارتباطی به دلیل توزان در عرضه و تقاضا روزهای آرامی را سپری می کند.“پدرام الیکایی” افزود: به دلیل تعرفه پایین لوازم جانبی گوشی تلفن همراه حدود ۷۵ درصد سهم بازار، قانونی …

مدیرعامل شرکت “نامداران ارتباطات همراه”، اظهار داشت: با وجود نزدیکی به روزهای پایانی سال و رونق بازار تمامی کالاها، بازار لوازم جانبی این کالای ارتباطی به دلیل توزان در عرضه و تقاضا روزهای آرامی را سپری می کند.
“پدرام الیکایی” افزود: به دلیل تعرفه پایین لوازم جانبی گوشی تلفن همراه حدود ۷۵ درصد سهم بازار، قانونی وارد بازار می شود. در حالی که برخلاف رونق بازار تلفن همراه، بازار لوازم جانبی این کالای ارتباطی بی جنب و جوش است.
یکی از فروشندگان لوازم جانبی گوشی تلفن همراه در این باره گفت: هم اکنون میزان تقاضا برای انواع لوازم جانبی چندان چشمگیر نیست به همین دلیل بازار این کالا با رونق چندانی روبرو نیست.
“علی محبی” افزود: با نزدیکی به روزهای پایانی سال میزان تقاضا برای انواع هدست بلوتوث ها نیز نسبت به گذشته به طور چشمگیری کاهش یاقته است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا