بازار تلفن همراه تهران رونق گرفت

مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی بود که میزان تقاضا برای انواع گوشی های تلفن همراه به طور چشمگیری کاهش یافته بود. اما هم اکنون در واپسین روزهای سال با افزایش تقاضا برای این کالای ارتباطی روبرو هستیم.“حسین پاینده ” افزود: در این ایام بازار …

مدیرعامل شرکت پارس کامتل در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی بود که میزان تقاضا برای انواع گوشی های تلفن همراه به طور چشمگیری کاهش یافته بود. اما هم اکنون در واپسین روزهای سال با افزایش تقاضا برای این کالای ارتباطی روبرو هستیم.
“حسین پاینده ” افزود: در این ایام بازار تمامی کالاها از جمله گوشی تلفن همراه به دلیل افزایش خریدوفروش، بازار گرمی را سپری می کند. چند ماه گذشته به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی و کاهش نقدینگی، فروش انواع گوشی های تلفن همراه به طور چشمگیری در بازار کاهش یافته بود.
پاینده با اشاره به فعالیت شرکت پارس کامتل در سال آینده گفت: این شرکت همچنان فعالیت خود را در زمینه عرضه گوشی های سونی اریکسون، ال جی و اچی تی سی ادامه خواهد داد.
به گزارش خبرنگار موبنابه نقل از دست اندرکاران بازار تلفن همراه، با نزدیکی روزهای پایانی سال، کالاهای دیجیتالی از جمله گوشی تلفن همراه با افزایش تقاضا رو به رو شده است. اما این افزایش تقاضا، منجر به افزایش بهای این کالا نشده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا