تلفن های ساده برای سالمندان

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، IBM طرح خود را از دو سال گذشته آغاز کرده و هدفش بیشتر اقشار کم سواد، بی سواد و سالمندان بوده است.بازارهای توسعه یافته ای مثل اروپا، ژاپن و ایالات متحده آمریکا در صنعت بی سیم بیشتر به افراد مسن یا بی سوادی که تاکنون فرض …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، IBM طرح خود را از دو سال گذشته آغاز کرده و هدفش بیشتر اقشار کم سواد، بی سواد و سالمندان بوده است.
بازارهای توسعه یافته ای مثل اروپا، ژاپن و ایالات متحده آمریکا در صنعت بی سیم بیشتر به افراد مسن یا بی سوادی که تاکنون فرض می شد می توانند بدون تلفن همراه زندگی کنند توجه کرده و درصدند به این نوع کاربران کمک کنند تا بتوانند از فناوری های بی سیم بهره ببرند. IBM درصدد ارایه نرم افزاری است که روی پلتفورم های کدباز نصب شود.
تا کنون تولید کنندگانی مثل نوکیا و سامسونگ تلفن هایی با کلیدهای بزرگ و طراحی ساده تولید کرده اند.اما این گوشی ها صرفا برای استفاده سالمندان طراحی نشده است. اکنون شرکت هایی مثل Emporia و Doro اقدام به طراحی گوشی هایی برای افراد ۶۵ سال به بالا در بازارهای توسعه یافته می کنند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا