سامسونگ فروش چهار میلیون تلویزیون سه بعدی را در سر می پروراند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، سامسونگ انتظار دارد با استقبال خوب مصرف کنندگان روبه رو شود و  پیش بینی می کند از ۳۵ میلیون تلویزیونی که در سال ۲۰۱۰ به فروش خواهد رسید، ۳ تا ۴ میلیون دستگاه، تلویزیون سه بعدی باشد.شرکت تحقیقاتی iSuppli هم فروش جهانی تلویزیون های سه بعدی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، سامسونگ انتظار دارد با استقبال خوب مصرف کنندگان روبه رو شود و  پیش بینی می کند از ۳۵ میلیون تلویزیونی که در سال ۲۰۱۰ به فروش خواهد رسید، ۳ تا ۴ میلیون دستگاه، تلویزیون سه بعدی باشد.
شرکت تحقیقاتی iSuppli هم فروش جهانی تلویزیون های سه بعدی در سال میلادی جاری را ۲/۴ میلیون دستگاه پیش بینی کرده است. به گفته iSuppli، فروش تلویزیون های سه بعدی در سال ۲۰۱۱ به مرز ۱۳ میلیون دستگاه و در سال ۲۰۱۲ به ۲۷ میلیون دستگاه خواهد رسید. این در حالی است که در سال ۲۰۰۹ بیش از ۲۱۰ میلیون تلویزیون فروخته شده است.
شرکت سونی هم اعلام کرد تلویزیون های سه بعدی خود را از ماه ژوئن ۲۰۱۰ (سه ماه دیگر) آغاز خواهد کرد. تلویزیون های سه بعدی سونی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. سونی امیدوار است ۱۰ درصد فروش تلویزیون های این شرکت در سه ماهه مالی بعد به تلویزیون های سه بعدی اختصاص یابد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا