سیستم بانکداری اینترنتی ویژه مشتریان حقوقی

به گزارش سازمان خبری موبنا رییس گروه بانکداری اینترنتی شرکت خدمات انفورماتیک در تشریح  قابلیت‌های این پروژه گفت: ابتدا مشتریان حقوقی بانک ها عضویت خود را در این سیستم ثبت می کنند. پس از این مرحله نمایندگان این مشتریان قادر خواهند بود از سرویس انتقال وجه مبتنی بر چند امضاء و با استفاده از امضاء …

به گزارش سازمان خبری موبنا رییس گروه بانکداری اینترنتی شرکت خدمات انفورماتیک در تشریح  قابلیت‌های این پروژه گفت: ابتدا مشتریان حقوقی بانک ها عضویت خود را در این سیستم ثبت می کنند. پس از این مرحله نمایندگان این مشتریان قادر خواهند بود از سرویس انتقال وجه مبتنی بر چند امضاء و با استفاده از امضاء الکترونیکی (امضا تولید شده توسط دستگاه Security Token )بهره مند شوند.
 انتقال وجه منوط به امضاء همه دارندگان حق امضاء و احرازشرایط برداشت از حساب می باشد. در غیر این صورت تراکنش در وضعیت انتظار باقی خواهد ماند تا سایر دارندگان حق امضاء پس از ورود به سیستم، تراکنش مذکور را امضاء کنند.
بهره برداران این سیستم ضمن برخورداری از امکان ایجاد یک تراکنش انتقال وجه جدید می توانند تراکنش های در وضعیت انتظار امضای خود و سایردارندگان حق امضا را نیز مشاهده کنند.
رییس گروه  بانکداری اینترنتی شرکت خدمات انفورماتیک در ادامه گفت: با اجرایی شدن این پروژه علاوه بر موارد یاد شده، سرویس اخذ  صورت حساب دوره ای با حذف محدودیت ۱۰۰ تراکنش آخر نیز برای کاربران میسر شده است. در آینده نزدیک کاربران قادر خواهند بود صورتحساب خود را در محدوده زمانی مورد نظر مشاهده و روی رایانه شخصی خود ذخیره کنند.
 سیستم مذکور از هم اکنون آماده بهره برداری  در بانک های متقاضی و ارائه خدمت به مشتریان می باشد.
۱۱/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا