مطابق با رشد فناوری باید ابزارهای پیشرفته در شبکه تلفن همراه استفاده شود

دکتر مسعود شفیعی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به مواردی چون بوق های اشغال مکرر برای برقراری ارتباط ، پیام های بی ارتباط از اپراتورهای مختلف، خط رو خط و اشکال در برقراری تماس موفقیت با استفاده از تلفن همراه که در چند هفته اخیر افزایش داشته است ، گفت: …

دکتر مسعود شفیعی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به مواردی چون بوق های اشغال مکرر برای برقراری ارتباط ، پیام های بی ارتباط از اپراتورهای مختلف، خط رو خط و اشکال در برقراری تماس موفقیت با استفاده از تلفن همراه که در چند هفته اخیر افزایش داشته است ، گفت: اظهارنظر در مورد کیفیت شبکه تلفن همراه کار دشواری نیست و تمامی مشترکانی که روزانه با این وسیله در ارتباط هستند می توانند در این مورد اظهارنظر کنند. تماس با تلفن همراه یکی از کارهای ضروری روزانه مشترکان است و بروز مشکل در این ارتباط گیری می تواند ضررهای بسیاری را برای مشترکان به همراه داشته باشد.
این عضو هیات علمی دانشکده برق دانشگاه امیرکبیر با اشاره به استفاده بیشتر مشترکان از تلفن همراه در این برهه زمانی با توجه به روزهای پایانی سال ، خاطرنشان کرد: شاید یکی از دلایل بروز اختلالات شبکه تلفن همراه مربوط به تغییر رفتار مشترکان در برخی از نقاط شهر باشد. اما آنچه که باید بیشتر به آن توجه شود تجهیزات استفاده شده و خریداری شده در این شبکه است. تجهیزات مخابراتی از کشور چین به کشور ما وارد می شود و باید دید که این انتقال فناوری در چه سطحی انجام می گیرد.
شفیعی اضافه کرد: تجهیزات مخابراتی در کشور چین دارای رتبه بندی است و باید مسوولان برای استفاده از تجهیزات مناسب این شبکه آموزش لازم را ببینند تا بتوانند انتخاب درستی در این مورد داشته باشند. به نظر می رسد برخی از تجهیزات که در شبکه استفاده می شود دارای نقص است و باید تولیدکنندگان در مورد مشکلات این تجهیزات پاسخگو باشند.
وی گفت: مطابق با رشد فناوری باید ابزارهای پیشرفته در شبکه تلفن همراه استفاده شود اما این نکته نیز نباید نادیده گرفته شود که تجهیزات تولید شده استاندارد خاص خود را در بازار جهانی دارند و دارای رتبه بندی هستند که باید مسوولان از سطح بالای این تجهیزات تولید شده استفاده کنند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا