معرفی گوشی Vivaz سونی اریکسون

به گزراش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، این گوشی ۹۷ گرمی که در ابعاد ۵/۱۲ در ۷/۵۱ در ۱۰۷ میلیمتر ساخته شده است، مجهز به دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری در وضوح ۷۲۰p با کانون اتوماتیک است.مدل فوق فقط یک گوشی دوربین دار نیست. یک تلفن همراه هوشمند با پردازشگر ۷۲۰MHZ و صفحه نمایش لمسی بزرگ است. …

به گزراش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، این گوشی ۹۷ گرمی که در ابعاد ۵/۱۲ در ۷/۵۱ در ۱۰۷ میلیمتر ساخته شده است، مجهز به دوربین هشت مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری در وضوح ۷۲۰p با کانون اتوماتیک است.
مدل فوق فقط یک گوشی دوربین دار نیست. یک تلفن همراه هوشمند با پردازشگر ۷۲۰MHZ و صفحه نمایش لمسی بزرگ است. این امکانات در اندازه کوچکتر از ترکیب یک دوربین و گوشی فراهم شده است.
این گوشی پنجمین نسخه سری ۶۰ سیمبین است که به صورت یک گوشی صفحه لمسی با قابلیت فیلمبرداری در وضوح HD و سه دکمه در زیر صفحه نمایش است. یعنی کلید منو میان دو کلید تماس قرار دارد. گوشی Vivaz سونی اریکسون شباهت زیادی به Satio دارد. بالا و پایین گوشی دارای انحنا می باشد.
سوکت صوتی ۳.۵ میلیمتری ، پورت microUSB و بلندگو در طرف چپ گوشی قرار دارد. پورت microUSB دارای یک پوشش پلاستیکی است. با برداشتن در باتری، باتری Li-Po EP500 با توان ۱۲۰۰ میلی آمپری مشخص می شود. محل کارت حافظه MicroSD زیر در باتری است.
پلاستیک مشکی اطراف صفحه نمایش و خود صفحه نمایش اثر انگشت را نشان می دهند. قاب پشت گوشی نیز براق است. کناره های گوشی به رنگ آبی نفتی است که با تکان دادن گوشی ، نور را بسیار جالب منعکس می کند.
حافظه داخلی ۷۵ مگابایتی این گوشی با مموری کارت microSD TransFlash تا ۱۶ گیگابایت ارتقا می یابد.
بخش عمده قاب جلو گوشی با صفحه نمایش لمسی ۲/۳  اینچی در بر گرفته شده که وضوح آن ۶۴۰ در ۳۶۰ پیکسل است. این صفحه نمایش از تکنولوژی مقاومتی استفاده می کند و حداکثر ۱۶ میلیون رنگ را نشان می دهد که از مزایای گوشی محسوب می شود. صفحه نمایش TFT در Vivaz از کیفیت تصویر و کنتراست خوب برخوردار است.
Vivaz دارای یک ضبط اختصاصی برای پیام صوتی است که مانند نسخه ۳.۲ سری ۶۰ سیمبین می توان پیام را در همان لحظه ضبط کرد یا از یک کلیپ صوتی از حافظه گوشی استفاده نمود.
گوشی Vivaz دارای نرم افزار واکمن برای پخش موسیقی است اگرچه طراحی این نرم افزار چندان جذاب نیست. مانند سایر بخش های منو Media از شتاب سنج در این قسمت نیز برای چرخش اتوماتیک صفحه نمایش استفاده می شود. نرم افزار پخش موسیقی آن فیلتر کردن مرحله به مرحله تراک ها را ارائه می ‌دهد.
Vivaz از چهار باند GSM و EDGE و نسل سوم پشتیبانی می کند.
سرعت داده در این مدل سونی اریکسون حداکثر به ۱۰.۲Mbps HSDPA و ۲Mpbs HSUPA می رسد. از گزینه های ارتباطی گوشی می توان به بلوتوث دو با Wi-Fi ، A2DP با پشتیبانی DLNA و پورتMicroUSB اشاره کرد.
محل کارت حافظه MicroSD نیز وجود دارد که در این گوشی امکان جابجایی آن در زمان روشن بودن Vivaz فراهم شده است. اگرچه زیر در باتری قرار دارد.
این گوشی که در چهار رنگ نقره ای ، مشکی ، آبی و قرمز تولید شده، تا کنون وارد بازار تلفن همراه نشده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا