استقبال مشتریان از سیمکارت های اعتباری همراه اول

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، سیمکارت های دوقلوی همراه اول که با نرخ دولتی ۳۰ هزار تومان در تمامی دفاتر بخش خصوصی و مراکز فروش همراه اول به فروش می رسد ، شامل دو سیمکارت در یک بسته است که تا کنون از فروش خوبی در بازار تلفن  همراه برخوردار شده است.آنتن دهی مناسب …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، سیمکارت های دوقلوی همراه اول که با نرخ دولتی ۳۰ هزار تومان در تمامی دفاتر بخش خصوصی و مراکز فروش همراه اول به فروش می رسد ، شامل دو سیمکارت در یک بسته است که تا کنون از فروش خوبی در بازار تلفن  همراه برخوردار شده است.
آنتن دهی مناسب این سیمکارت ها از دلایل اصلی استقبال کاربران تلفن همراه نسبت به سیمکارت های اعتباری ایرانسل عنوان شده است.
همچنین سیمکارت های دائمی این اپراتور بدون نوسان قیمت همانند روزهای گذشته در بازار تلفن همراه عرضه شد.
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول نیز با قیمت حدود ۵۸۰هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۷۰ ، ۵۴۰و ۳۸۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۹۰ ، ۳۶۰ ، ۳۱۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیم کارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۸۰، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۵۵، ۲۴۰ ، ۲۳۵ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
سیمکارت های اعتباری همراه اول نیز در بازار آزاد با قیمت ۳۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
در حال حاضر سیمکارت های اعتباری ایرانسل نیز با قیمت پنج هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت اعتباری تالیا نیز به بهای ۱۲هزار تومان فروخته می شود.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا