رهگیری مرسولات پستی با برچسب های فرستنده رادیویی سال آینده عملیاتی می شود

زهیر طیب  در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در مورد پیاده سازی فناوری RFID (برچسب های فرستنده رادیویی) روی پاکت های پستی اظهار داشت: با الصاق برچسب های RFID بر روی مرسولات پستی ، فرستنده های رادیویی در کوتاهترین زمان ممکن رهگیری و مبادله و پیگیری مرسولات پستی را انجام می دهد. این …

زهیر طیب  در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در مورد پیاده سازی فناوری RFID (برچسب های فرستنده رادیویی) روی پاکت های پستی اظهار داشت: با الصاق برچسب های RFID بر روی مرسولات پستی ، فرستنده های رادیویی در کوتاهترین زمان ممکن رهگیری و مبادله و پیگیری مرسولات پستی را انجام می دهد. این فناوری باعث می شود مراحل تجزیه و مبادلات مرسولات پستی با سرعت و دقت و بدون خطا صورت گیرد.
وی با بیان اینکه از سال آینده دفاتر پیشخوان خدمات طبق استراتژی عبور از شرکت پست دولتی ، نسبت به ارائه سرویس های نوین پستی در سراسر کشور اقدام می کند ، گفت: مذاکراتی برای استفاده از فناوری RFID با شرکت پست در جریان است. اما دفاتر پیشخوان خدمات دولت در ارائه سرویس های جدید ، منتظر پست دولتی نخواهد ماند.
به گزارش موبنا فناوری RFID در برخی کشورهای دنیا متداول است. این برچسب ها حاوی فرستنده رادیویی محدودی است که شماره سریال مرسوله را به گیرنده های ویژه RFID مخابره می کند. این امر به منزله ثبت ورود و خروج مرسوله از Gateway یا مبادی پستی بوده و سرعت در انتقال مرسولات و رهگیری آنلاین آنها را فراهم می سازد.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا