جستجوی اشاره ای برای اندرویید ارایه شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، نرم افزار جدید گوگل Gesture Search نام دارد و به کاربران امکان می دهد به سادگی  روی تلفن همراه خود برای دسترسی به تماس ها، علامت ها و همه امکانات به سادگی با کشیدن خط بر روی صفحه نمایش استفاده کنند. کاربر می تواند علامت های …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از نکسوس، نرم افزار جدید گوگل Gesture Search نام دارد و به کاربران امکان می دهد به سادگی  روی تلفن همراه خود برای دسترسی به تماس ها، علامت ها و همه امکانات به سادگی با کشیدن خط بر روی صفحه نمایش استفاده کنند.
کاربر می تواند علامت های مختلف روی گوشی برای جستجوی هر یک از آیکون ها و کاربردهای گوشی علامت مشخصی را تعریف کند و برای یافتن هر عملکرد گوشی لازم نیست مسیر طولانی طی شود. با کشیدن دست  روی صفحه نمایش، هر یک از قابلیت ها روی صفحه نمایش دیده می شود.
کاربران آمریکایی که از گوشی های مجهز به سیستم عامل نسخه ۲.۱ اندرویید برخوردارند، می توانند نرم افزار Gesture Search را از فروشگاه نرم افزاری Android Market دانلود کنند. البته گوگل در صدد است به زودی این قابلیت را برای نسخه های دیگر اندرویید ارایه دهد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا