با عبور مشترکان از مرز ۳۷ میلیون ؛ همراه اول در منطقه اول شد

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم که روز چهارشنبه ۱۲ اسفندماه با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره همراه اول و تعدادی از مدیران مخابراتی برگزار شد، برندگان دومین جشنواره مشترکان خوش حساب همراه اول (طرح ثامن) جوایز خود را دریافت …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم که روز چهارشنبه ۱۲ اسفندماه با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره همراه اول و تعدادی از مدیران مخابراتی برگزار شد، برندگان دومین جشنواره مشترکان خوش حساب همراه اول (طرح ثامن) جوایز خود را دریافت کردند.
براساس این گزارش مهندس صدوقی مدیرعامل همراه اول طی سخنانی ضمن تشریح فرایند اجرای طرح ثامن گفت: در طرح ثامن که به مناسبت تقارن میلاد باسعادت امام رضا(ع) با تاریخ ۸/۸/۸۸ نامگذاری شده بود، ۸۸۸۸ جایزه نفیس برای مشترکان خوش حساب همراه اول پیش بینی و امروز اهدا شد.
صدوقی در ادامه با اعلام خبر عبورتعداد مشترکان همراه اول از مرز ۳۷ میلیون گفت: با این رکوردشکنی ،ترکسل را در منطقه پشت سر گذاشته و از نظر تعداد مشترک در بین ۵۰ اپراتور منطقه اول شدیم. اکنون همراه اول ۱۱۰۲ شهر، ۴۶ هزار کیلومتر از جاده های کشور و ۳۶ هزار روستا یعنی حدود ۶۰ درصد روستاهای کشور را تحت پوشش دارد و ۹۴درصد مردم کشور می توانند از شبکه همراه اول استفاده کنند.
صدوقی در پایان با بیان اینکه همراه اول با ۲۵۹ اپراتور در ۱۱۰ کشور جهان قرار داد رومینگ بین الملل دارد، موفقیت های این شرکت را مرهون تلاش های همکاران و شرکت های مخابراتی استان ها دانست.
۱۱۷/۱۵
 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا