کاربران هوشمند تا ۲۰۱۳ یک میلیارد نفر می شوند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، بر اساس تحقیقاتی که به تازگی صورت گرفته، تعداد کاربران گوشی های هوشمند در سال ۲۰۰۹ به ۱۰۲ میلیون نفر رسید و انتظار می رود تا سال ۲۰۱۳ این رقم به ۹۷۴ میلیون نفر افزایش یابد. با افزایش تعداد کاربران گوشی های هوشمند، تعداد نرم افزارهایی …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، بر اساس تحقیقاتی که به تازگی صورت گرفته، تعداد کاربران گوشی های هوشمند در سال ۲۰۰۹ به ۱۰۲ میلیون نفر رسید و انتظار می رود تا سال ۲۰۱۳ این رقم به ۹۷۴ میلیون نفر افزایش یابد. با افزایش تعداد کاربران گوشی های هوشمند، تعداد نرم افزارهایی که برای این گوشی ها ارایه می شود، افزایش می یابد. البته وجود آیفون و ارایه فروشگاه نرم افزاری App Store را نمی توان در افزایش تعداد نرم افزارها نادیده گرفت.
انتظار می رود در سال جاری میلادی تعداد فروشگاه های نرم افزاری افزایش یابد. اما باز هم تعداد کاربرانی که از فروشگاه App Store بازدید و خرید می کنند، بیش از سایر فروشگاه ها خواهد بود. پیش بینی می شود در آمد حاصل از فروش نرم افزار در سال ۲۰۱۳ به ۱۵.۶۵ میلیارد دلار برسد. در سال ۲۰۰۹ این رقم ۱.۹۴ میلیارد دلار برآورد شد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا