مخابرات به دنبال کاهش هزینه است

داوود زارعیان در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران درصدد تغییراتی در ارائه سرویس دهی به مردم است که تحقق این اقدامات  می تواند منجر به سوددهی بیشتر شود.وی افزود: خصوصی سازی مخابرات ، حذف بروکراسی دولتی را به همراه داشته و این مساله کاهش هزینه ها را به دنبال …

داوود زارعیان در گفت وگو با خبرنگارسازمان خبری موبنا اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران درصدد تغییراتی در ارائه سرویس دهی به مردم است که تحقق این اقدامات  می تواند منجر به سوددهی بیشتر شود.
وی افزود: خصوصی سازی مخابرات ، حذف بروکراسی دولتی را به همراه داشته و این مساله کاهش هزینه ها را به دنبال دارد. ورود شرکت ها به فضای خصوصی ، باعث کاهش زمان ، انرژی ، سرمایه گذاری و هزینه ها خواهد بود.
زارعیان گفت:  با خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران ، مدیریت  یکپارچه بر سیستم مخابراتی کشور حاکم می شود و مخابرات در ارائه سرویس های جدید راحت تر عمل خواهد کرد.
به گزارش موبنا ، پنجم مهر ماه، ۵۰ درصد به علاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران از طریق بورس به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین واگذار شد. با این عرضه بزرگترین واگذاری تاریخ بورس ایران صورت گرفت و شرایط برنامه ریزی و سیاست در مخابرات تغییر کرد.
پس از پیاده سازی اصل ۴۴ قانون اساسی در مخابرات ایران و انتقال مالکیت و مدیریت این شرکت به بخش خصوصی ، چندین جلسه هیات مدیره و مجامع شرکت های مخابرات استانی با هدف تطبیق شرایط این شرکتها با قانون تجارت برگزار شد و اساسنامه آن نیز تصویب و ابلاغ شد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا