نگاهی به وضعیت بازار سیمکارت در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت سیمکارت های موجود در بازار به خصوص سیمکارت های دائمی همراه اول روزهای بی رونقی را سپری می کند و به همین دلیل فروشندگان مجبور به تعدیل قیمت شدند. تنها سیمکارت های اعتباری با هزینه پایین، در بازار خریدو فروش شد.سیمکارت خانواده همراه اول نیز که …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت سیمکارت های موجود در بازار به خصوص سیمکارت های دائمی همراه اول روزهای بی رونقی را سپری می کند و به همین دلیل فروشندگان مجبور به تعدیل قیمت شدند. تنها سیمکارت های اعتباری با هزینه پایین، در بازار خریدو فروش شد.
سیمکارت خانواده همراه اول نیز که تازه وارد بازار سیمکارت شده است، هفته گذشته از فروش خوبی برخوردار شد. این نوع سیمکارت ها در تمامی دفاتر بخش خصوصی و مراکز فروش همراه اول در سراسر ایران با قیمت ۳۰ هزار تومان و در بازار آزاد به بهای ۳۵ هزار تومان به فروش رسید.
طی هفته ای که گذشت بازار سیمکارت های  اعتباری تالیا و ایرانسل نیز به آرامی سپری شد و با نوسان قیمت همراه نشد. میانگین بهای انواع سیمکارت طی هفته گذشته به شرح زیر بود:
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با قیمت حدود ۵۸۰هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار گرفت.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۷۰ ، ۵۴۰و ۳۸۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش رسید.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۹۰ ، ۳۶۰ ، ۳۱۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.
سیم کارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۸۰، ۳۲۰، ۲۶۰، ۲۵۵، ۲۴۰ ، ۲۳۵ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش رسید.
سیمکارت های اعتباری همراه اول نیز در بازار آزاد با قیمت ۳۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
سیمکارت های اعتباری ایرانسل نیز با قیمت پنج هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
سیمکارت اعتباری تالیا نیز به بهای ۱۲هزار تومان فروخته شد.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا