LTE و وایمکس به نبرد می روند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس ویک، قرار است چندین شبکه LTE در سال جاری میلادی توسط شرکت های مخابراتی همچون وریزون وایرلس در آمریکا و ان تی تی دوکومو در ژاپن ارایه شود.البته این سرویس هنوز از استاندارد صوتی برخوردار نبوده و با دستگاه های تلفن همراه سازگار نیست. انتظار می رود …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از بیزینس ویک، قرار است چندین شبکه LTE در سال جاری میلادی توسط شرکت های مخابراتی همچون وریزون وایرلس در آمریکا و ان تی تی دوکومو در ژاپن ارایه شود.
البته این سرویس هنوز از استاندارد صوتی برخوردار نبوده و با دستگاه های تلفن همراه سازگار نیست. انتظار می رود این شبکه ها فعلا فقط امکان ارسال و دریافت اطلاعات را برای کاربران فراهم کنند.
شبکه های LTE قرار است امکان ارسال اطلاعات را با سرعت بیش از ۵۰ مگابایت در ثانیه ارایه دهند. در آمریکا چندین اپراتور از جمله اسپرینت، وایمکس را برای ارایه به کاربران انتخاب کرده است.
بگزارش ABI Research تا پایان سال ۲۰۰۹ حدود ۱۶۴ شبکه وایمکس، آزمایش شد. تا کنون ۱۰۰ شبکه LTE  آزمایش شده است. تعداد شرکت هایی که برای ارایه وایمکس قرارداد منعقد کرده اند ۲۴۲  تعداد قراردادها برای شبکه های LTE فقط ۳۸ مورد گزارش شده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا