پیش بینی پنج درصد رشد در بازار موبایل مالزی

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از دِاستارت، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹ بازار تلفن همراه مالزی با رشد ۱.۴ درصدی همراه شد.شرکت تایوانی htc در صدد است مدل های گوناگونی از گوشی های هوشمندش را به بازار عرضه کند. به این ترتیب پیش بینی می شود سال جدید سالی هیجان انگیز برای …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از دِاستارت، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹ بازار تلفن همراه مالزی با رشد ۱.۴ درصدی همراه شد.
شرکت تایوانی htc در صدد است مدل های گوناگونی از گوشی های هوشمندش را به بازار عرضه کند. به این ترتیب پیش بینی می شود سال جدید سالی هیجان انگیز برای بازار تلفن همراه باشد.
در  سال ۲۰۰۸ حدود ۵.۵ میلیون دستگاه تلفن همراه در مالزی به فروش رسید. تعداد کاربران مالزی در پایان سال ۲۰۰۹ به ۳۰.۳ میلیون مشترک و ضریب نفوذ تلفن همراه ۱۰۶.۲ درصد گزارش شد. این کشور ۲۴ میلیون مشترک تلفن اعتباری و ۶.۲ میلیون نفر مشترک تلفن همراه ثابت دارد.
براساس گزارش گارتنر در سال ۲۰۰۹ فروش جهانی موبایل با ۰.۹ درصد افت روبه رو شد. این رقم اولین بار در طول هشت سال گذشته بود. اما برای سال ۲۰۱۰ کارشناسان پیش بینی رشد ۱۱ تا ۱۳ درصدی را دارند.
در سال ۲۰۰۹ تعداد کلی فروش گوشی های همراه به ۱.۲۱ میلیارد دستگاه رسید.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا