امکان مونتاژ ماهانه سه هزار دستگاه کامپیوتر

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا علیرضا رنجبر در جشنواره شرکت دریا کامپیوتر که با حضور جمعی از نمایندگان شبکه فروش، برخی از مشتریان و همچنین دو تن از مسوولان شرکت فاکسکان برگزار شد ، با بیان اینکه در چهار سال گذشته این شرکت هر سال بیش از ۴۰ درصد در بخش‌های مختلف خود پیشرفت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا علیرضا رنجبر در جشنواره شرکت دریا کامپیوتر که با حضور جمعی از نمایندگان شبکه فروش، برخی از مشتریان و همچنین دو تن از مسوولان شرکت فاکسکان برگزار شد ، با بیان اینکه در چهار سال گذشته این شرکت هر سال بیش از ۴۰ درصد در بخش‌های مختلف خود پیشرفت داشته است ، اظهار داشت: در این سال‌ها همزمان شاهد گشایش شرکتهای اقماری دریا کامپیوتردر انگلستان  دبی ، بحرین و مالزی نیز بوده‌ایم.
وی افزود: در حال حاضر کارهای حمل و ترخیص کالای شرکت  دریا و دیگر شرکتهای کامپیوتری بزرگ همکار را یکی از شرکتهای زیر مجموعه  دریا کامپیوتر انجام می دهد. همچنین مسوولیت فروش منطقه خاورمیانه به عهده دفتر دبی و بحرین است و این در حالی است که در فکر رسوخ به بازار انگلیس و بازارهای اروپایی نیز هستیم. این رشد سریع وتعدد شرکتها نیاز تاسیس یک شرکت مادر یا هلدینگ را ایجاد کرد که این شرکت مادر از اواسط سال ۸۷ فعالیت خود را شروع و تمام شرکتهای تابعه را تحت پوشش قرار داد.
وی با بیان اینکه دریا کامپیوتر همواره توسعه فعالیت و خدمات رسانی را مقدم بر موضوع سود و زیان می‌داند ، خاطرنشان کرد: با توجه به تمایل بسیار قوی که در پرسنل جوان شرکت وجود دارد، اطمینان داریم با کمک و یاری نمایندگان فروش می توان سهم قابل توجهی از مسوولیت توزیع قطعات کامپیوتر در ایران را بر عهده گرفت.
وی با تشریح برنامه‌های آتی شرکت دریا کامپیوتر گفت: با توجه به کیفیت بالای محصولات دریا کامپیوتر ما ارزانترین نخواهیم بود بلکه با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین خواهیم بود. بدین معنی که کیفیت بالا و تکنولوژی روز قطعات انتخابی ما اجازه قیمت پایین و رقابت با قطعات بی کیفیت را نمی دهد .
رنجبر گفت: نمایندگانی که تمام کالاهای مورد نیاز خودر را جهت مونتاژ یک pc از دریا کامپیوتر تهیه کنند و در فروشگاه خود به نمایش بگذارند شامل تخفیفاتی خواهند شد که بخش فروش آن را با جزییات بیشتر اعلام خواهد کرد .
وی افزود: ما با داشتن کارخانه و واحد تولید کامپیوتر امکان مونتاژ ماهانه حداقل سه هزار دستگاه کامپیوتر را داریم .نمایندگان می توانند با هماهنگی در مناقصات شرکت و از تکنسین ها و امکانات بخش مونتاژ برای مشاوره تولید و تخفیف مناقصات استفاده کنند.
میرعامل دریا کامپیوتر با اشاره به اهمیت خدمات و گارانتی در سطح کشور تاکید کرد: با توجه به رشد روزافزون فروش و زمان بلند مدت گارانتی مادربرد و دیگر قطعات  برای سهیل خدمات رسانی و جلوگیری از هزینه‌های اضافی و اتلاف وقت مشتریان، بخش خدمات شروع به شناسایی نمایندگان واجد شرایط  در مراکز استانها جهت اعطای نمایندگی خدمات پس از فروش کرده است.
به گفته وی برای افزایش کیفت گارانتی و خدمات مادربرد؛ دیگر قطعات در اختیار نمایندگان خدمات قرار خواهد گرفت تا در صورت صلاحدید و در موارد خاص به مصرف کننده داده شود تا در مدت تعمیر بتوانند از کامپیوتر خود استفاده کند.
در این مراسم مرتضی خوش‌گو مدیر فروش دریا کامپیوتر نیز گفت: با توجه به رقابت شدید قیمت در بازار بدون در نظر گرفتن اصالت جنس توسط خریدار، کالاهای دست دوم با لوازم جانبی متفرقه و غیر اورجینال در بازار موجود است که باعث ایجاد مشکلات برای فروشندگان این قطعات می شود. این در حالی است که تمامی قطعات و دستگاههای ارائه شده توسط دریا کامپیوتر، بواسطه شماره سریال در شبکه فروش و خدمات شرکت دریا کامپیوتر دارای سابقه خواهند بود و این امر منجر به آن خواهد شد که مصرف کنندگان نسبت به اصالت محصول خیالی آسوده داشته باشند .
مدیر فروش دریا کامپیوتر خاطرنشان کرد: به علت عدم برنامه ریزی واردکنندها بعضاً شاهد توزیع زیاد یک مدل یا محصول و کمبود مدلی دیگر یا محصول دیگر در بازار هستیم این موضوع باعث می‌شود تا قیمتهای مختلف از مدلهای مشابه در تهران و سایر شهرستانها وجود داشته باشد و گاهی یک کالا چندین بار بین فروشندگان مبادله می شود تا به دست مصرف کننده برسد که این امر باعث بالا رفتن قیمت می شود. اما با توجه به ارتباط مستقیم شرکت دریا کامپیوتر با تولید کننده قیمتها همواره به روز است.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا