یک چهارم کاربران اخبار را از طریق موبایل دریافت می کنند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، بر اساس گزارش مرکز تحقیقاتی Pew یک چهارم آمریکایی ها به اخبار از طریق تلفن همراه دسترسی می یابند.این تحقیقات نشان داده تلفن های همراه روش دسترسی مردم به اطلاعات را در طول یک دهه تغییر داده است. تغییر اساسی دیگری که صنعت تلفن همراه به …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولارنیوز، بر اساس گزارش مرکز تحقیقاتی Pew یک چهارم آمریکایی ها به اخبار از طریق تلفن همراه دسترسی می یابند.
این تحقیقات نشان داده تلفن های همراه روش دسترسی مردم به اطلاعات را در طول یک دهه تغییر داده است. تغییر اساسی دیگری که صنعت تلفن همراه به وجود آورده، مربوط به محبوبیت تلفن های همراه برای دسترسی به اینترنت است.
بر اساس این گزارش افراد جوانتر با استفاده از تلفن های همراه بیشتر به اخبار دسترسی پیدا می کنند. ۴۳ درصد افرادی که میانگین سنی کمتر از ۵۰ سال دارند اعلام کرده اند که کاربر اخبار موبایلی هستند در حالی که افراد مسن تر ۱۵ درصد این جمعیت را تشکیل می دهند.
مهمترین اخباری که با استفاده از تلفن های همراه که کاربران به آن دسترسی می یابند اخبار مربوط به پیش بینی وضعیت آب و هوا است.
بر اساس این گزارش ۳۷ درصد کاربران با استفاده از تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی می یابند و ۷۲ درصد اخبار مربوط به پیش بینی وضعیت آب و هوا را بررسی می کنند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا