انتشار سومین نسخه لوح فشرده محصولات فناورانه ایران

به گزارش سازمان خبری موبنا در راستای اطلاع رسانی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان کشور- فن بازار ملی ایران- سومین نسخه لوح فشرده نمایشگاه مجازی محصولات صنعتی و فناورانه کشور را با  اطلاعات ۷۰۰ محصول دارای فناوری پیشرفته منتشر کرد.این لوح فشرده دربردارنده اطلاعات مربوط به محصولات و تجهیزات فناورانه ای است که تماما توسط …

به گزارش سازمان خبری موبنا در راستای اطلاع رسانی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان کشور- فن بازار ملی ایران- سومین نسخه لوح فشرده نمایشگاه مجازی محصولات صنعتی و فناورانه کشور را با  اطلاعات ۷۰۰ محصول دارای فناوری پیشرفته منتشر کرد.
این لوح فشرده دربردارنده اطلاعات مربوط به محصولات و تجهیزات فناورانه ای است که تماما توسط شرکت های دانش بنیان ایرانی تولید یا توسعه داده شده اند. این محصولات که از بخش های مختلف صنعتی مانند نانو، بیو، IT ، تجهیزات پزشکی، مکانیک و الکترونیک تشکیل می شود، همگی در داخل کشور طراحی و ساخته شده اند.
نسخه سوم (۱۳۸۸) این لوح فشرده شامل اطلاعات ۷۰۰ محصول دارای فناوری برتر است و هم اکنون در سطح داخل و خارج کشور در حال توزیع است.
در اولین نسخه این لوح (نسخه ۱۳۸۴)، بیش از یکصد محصول و در نسخه دوم (۱۳۸۶)، بیش از سیصد محصول به دو زبان فارسی و انگلیسی به همراه تصویر و اطلاعات کامل محصول و مشخصات سازنده، نمایش گرافیکی عالی و قابلیت جستجوی پیشرفته معرفی شده است.
بیش از ده هزار نسخه از ویرایش های اول و دوم این لوح فشرده در سطح کشور میان ارگان ها، وزارتخانه ها، سازمان ها و مسوولین ذیربط و در سطح بین المللی از طریق سفارتخانه های ایران در خارج از کشور، سفارتخانه های خارجی، اتاق های بازرگانی، نمایندگان اقتصادی و بازرگانی ایران در خارج از کشور و نمایندگان بازرگانی کشورهای خارجی در ایران توزیع شده است.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا