گوشی G1 گوگل با استقبال روبرو نشد

به گزارش خبرنگار موبنا، این گوشی که با سیستم عامل پلتفورم اندروید تولید و روانه بازار شده بود نتوانسته تقاضای مشتریان ایرانی را به خود جلب کند.گوشی G1 گوگل با قیمت ۵۵۰ هزار تومان  در بازار تلفن همراه فروخته می شود تا کنون مورد خرید مشتریان قرار نگرفته است.این گوشی اولین دستگاهی است که به …

به گزارش خبرنگار موبنا، این گوشی که با سیستم عامل پلتفورم اندروید تولید و روانه بازار شده بود نتوانسته تقاضای مشتریان ایرانی را به خود جلب کند.
گوشی G1 گوگل با قیمت ۵۵۰ هزار تومان  در بازار تلفن همراه فروخته می شود تا کنون مورد خرید مشتریان قرار نگرفته است.
این گوشی اولین دستگاهی است که به پلتفورم اندروید مجهز شده و ترکیبی از یک صفحه نمایش با عملکرد لمسی و یک صفحه کلید کامل QWERTY با امکان دسترسی به وب موبایلی بسیار غنی، کاربردهای اندروید است.
مدل فوق از محصولات و سرویس های گوگل از جمله دیدن خیابان ها از روی نقشه های گوگل، جی میل و YouTube است.
گوشی G1 با عملکردهایی چون سرگرمی و واسط کاربری با احساس درک بصری و دسترسی لمسی به موتور جستجوی گوگل، اولین دستگاهی است که مجهز به Android Market است.
کاربران می توانند طیف وسیعی از کاربردهای نوآورانه از بازی تا شبکه های اجتماعی و فروشگاه ها را روی گوشی G1 پیدا و دانلود کنند.
گوشی G1 گوگل دارای نمایشگر ۳/۲ اینچی TFT-LCD ، نمایشگر پنج ردیفی QWERTY ، سیستم سرچ گوگل ، دسترسی سریع به سرویس های اینترنتی مانند GOOGLE CALENDAR ، اتصالات پر سرعت ۵/۳  G ، فن آوری WI-FI ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی با زوم خودکار و شکاف حافظه میکرو SD است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا