خریدوفروش گوشی ۵۰ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، برغم آنکه در سال های گذشته بازار گوشی تلفن همراه مانند دیگر کالاهای مصرفی با جنب و جوش بود، امسال شاهد رکود این بازار در روزهای پایانی سال هستیم. رکود اقتصادی جهانی و کاهش قدرت خرید مردم در کشور ما سبب شده کاربران تلفن همراه استقبال چندانی از گوشی های …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، برغم آنکه در سال های گذشته بازار گوشی تلفن همراه مانند دیگر کالاهای مصرفی با جنب و جوش بود، امسال شاهد رکود این بازار در روزهای پایانی سال هستیم. رکود اقتصادی جهانی و کاهش قدرت خرید مردم در کشور ما سبب شده کاربران تلفن همراه استقبال چندانی از گوشی های موجود در بازار نداشته باشند و تمایلی برای خرید و یا تعویض گوشی های خود نشان ندهند.
 کارشناسان بازار معتقدند کاهش تقاضا باعث شده فروش گوشی تلفن همراه در این روزها به شدت کاهش یابد. اشباع بازار از دیگر دلایل بی رونقی در روزهای پایانی سال است. با افزایش عرضه گوشی های مختلف با برندهای متفاوت و ارزان شدن گوشی ها نسبت به ماه های گذشته ، بازار گوشی های تلفن همراه موجود در تهران با کاهش مراجعه کنندگان روزهای بی رونقی را پشت سر می گذارد. بازار گوشی تلفن همراه پایتخت بر خلاف سال های گذشته با بی رونقی مواجه است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا