معرفی گوشی های پرفروش سونی اریکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این گوشی ها باعث شده  مشتریان ترجیح به خرید این مدل ها داشته باشند.دو مدل گوشی T280  و K770 سونی اریکسون که به ترتیب به بهای ۸۰ و ۱۳۵ هزار تومان فروخته شد توانسته در صدر پرفروش ترین ها جای گیرد.صفحه نمایش TFT با قابلیت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این گوشی ها باعث شده  مشتریان ترجیح به خرید این مدل ها داشته باشند.
دو مدل گوشی T280  و K770 سونی اریکسون که به ترتیب به بهای ۸۰ و ۱۳۵ هزار تومان فروخته شد توانسته در صدر پرفروش ترین ها جای گیرد.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، حافظه داخلی ۱۰ مگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی  T280   و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های گوشی K770 به شمار می آید.
گوشی W980 این برند که با گارنتی رسمی به بهای ۲۱۰ هزار تومان به فروش می رسد نیز در لیست گوشی های خوش فروش قرار گرفته است.
سه مدل T650 ، S500 و W910سونی اریکسون  با گارانتی غیر رسمی  که به ترتیب به بها ۲۰۰، ۱۱۵ و ۱۸۰هزار تومان فروحته می شود مورد تقاضای عموم مشتریان قرار دارد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا