مخابرات آمریکا پردرآمدترین شرکت های مخابراتی دنیا

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از آی تی پی، این تحقیقات همچنین نشان داده کاربران تلفن همراه در کشورهایی چون آمریکا بیشترین هزینه را نسبت به کشورهای دیگر برای استفاده از سرویس های مخابراتی می پردازند.بر اساس این تحقیقات که در بیش از ۳۰ کشور انجام شده نشان داده هر کاربر در یک …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از آی تی پی، این تحقیقات همچنین نشان داده کاربران تلفن همراه در کشورهایی چون آمریکا بیشترین هزینه را نسبت به کشورهای دیگر برای استفاده از سرویس های مخابراتی می پردازند.
بر اساس این تحقیقات که در بیش از ۳۰ کشور انجام شده نشان داده هر کاربر در یک ماه حدود ۵۳ دلار هزینه می پردازد. در حالی که در کشور هلند هر کاربر فقط ۱۱ دلار برای استفاده از سرویس های مخابراتی هزینه صرف می کند.
به این ترتیب هر مشترک تلفن‌همراه در آمریکا سالانه رقمی معادل ۸۵/۶۳۵ دلار برای استفاده از سرویس های مخابراتی پرداخت می‌کند. هزینه سرویس های مخابراتی در آمریکا نسبت به سایر کشورها بالاتر است.
در مقایسه با کشور آمریکا مشترکان کشورهای هلند و فنلاند کمترین هزینه را پرداخت می‌کنند که میانگین هزینه سالانه برای هر مشترک برای استفاده از سرویس های مخابراتی تقریبا ۴۴/۱۳۱ دلار است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا