اعلام قیمت سیمکارت در اولین روز هفته

“مریم معتمدی”  یکی از فروشندگان سیمکارت در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تعادل در میزان خریدوفروش سیمکارت های موجود در بازار به خصوص سیمکارت های ۰۹۱۲ باعث شده بهای آن ثابت بماند. تقاضا برای سیمکارت های  اعتباری عرضه شده در بازار تلفن همراه شامل  اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل، بیشتر …

“مریم معتمدی”  یکی از فروشندگان سیمکارت در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: تعادل در میزان خریدوفروش سیمکارت های موجود در بازار به خصوص سیمکارت های ۰۹۱۲ باعث شده بهای آن ثابت بماند. تقاضا برای سیمکارت های  اعتباری عرضه شده در بازار تلفن همراه شامل  اعتباری همراه اول، تالیا و ایرانسل، بیشتر از سیمکارت های دائمی است.
 معتمدی ادامه داد: سیمکارت های اعتباری همراه اول که به تازگی به نام خانواده و یا دوقلو وارد بازار تلفن همراه شده، بیشترین مشتری را داشته است. این فعال بازار بهای سیمکارت های موجود در بازار را به شرح زیر اعلام کرد:
سیمکارت های پنج ، شش، هفت و هشت نیز به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۳۹۰، ۳۶۵، ۳۱۵ و ۳۰۰هزار تومان به فروش می رسد.
 سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۶۰ ، ۴۱۰، ۳۱۰، ۲۶۰، ۲۶۰ ، ۲۴۰ ، ۲۲۵ و ۲۱۵ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های شماره رند این اپراتور نیز با قیمت بالای یک میلیون تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
سیمکارت های اعتباری همراه اول ،تالیا و ایرانسل به ترتیب به بهای ۳۵ ، ۱۲ و  پنج هزار تومان در بازار آزاد عرضه می شود.
قیمت سیمکارت های فوق در مناطق مختلف تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع شماره آن متفاوت است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا