تقلب افراد سودجو در بازار تلفن همراه همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، از چندی پیش برخی از افراد سودجو با تقلب در خریدوفروش و عرضه گوشی های کارکرده به جای نو در این بازار پرداخته اند.فعالیت برخی از افراد سودجو که بابت به روزرسانی گوشی از کاربران هزینه های بالایی دریافت می کنند، همچنان در بزرگترین مرکز خریدوفروش گوشی تلفن همراه  ادامه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، از چندی پیش برخی از افراد سودجو با تقلب در خریدوفروش و عرضه گوشی های کارکرده به جای نو در این بازار پرداخته اند.
فعالیت برخی از افراد سودجو که بابت به روزرسانی گوشی از کاربران هزینه های بالایی دریافت می کنند، همچنان در بزرگترین مرکز خریدوفروش گوشی تلفن همراه  ادامه دارد.این افراد بابت به اصطلاح به روزرسانی گوشی از کاربران ناآگاه ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان دریافت می کنند. در حالی که عملا هیچ خدماتی ارائه نمی دهند.
گوشی های دو برند نوکیا و سونی اریکسون با گارانتی متفرقه  معمولا برندهای مورد نظر این افراد هستند. زیرا این دو مدل بیشتر از سایر مارک های موجود در بازار طرفدار دارد.
اعمال چنین تقلب هایی که موجب سلب اعتماد مصرف کنندگان گوشی های بدون گارانتی شده به نارضایتی دیگر فروشندگان نیز انجامیده است. این فروشندگان که از اعمال افراد یادشده به ستوه آمده اند، معتقدند: به روز رسانی گوشی بهانه ای برای اخذ پول از خریداران است و این فروشندگان متخلف عملا هیچ کاری روی گوشی مشتریان انجام نمی دهند.
 آنها معتقدند: به دنبال افزایش نارضایتی اکثر مشتریان و شکایت آنها، مسوولین این بازاربه تمامی فروشندگان، تذکر داده بودند که در صورت مشاهده این گونه کلاهبرداری ها، متخلفان به شدت مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند. اما متاسفانه تا کنون برخوردی با این افراد نشده است.
 دست اندرکاران بازار تلفن همراه، به مشترکان توصیه می کنند برای آگاهی از توانمندی های گوشی تلفن همراه خود و هشیاری در برابر افراد سودجو و فرصت طلب قبل از هر چیز، اطلاعات و آگاهی های خود را بالا ببرند تا مورد سوء استفاده فروشندگان قرار نگیرند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا