طرح جامع مخابراتی با فیبر نوری تهیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدزمان حسینی پیش از ظهر امروز در همایش نقش مهندسی رایانه در اصلاح الگوی مصرف که با همکاری شرکت برق منطقه‌ای سمنان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: طرح جامع مخابراتی با فیبر نوری موجب تسهیل در جمع‌آ‌وری اطلاعات پست‌های انتقال و …

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سیدزمان حسینی پیش از ظهر امروز در همایش نقش مهندسی رایانه در اصلاح الگوی مصرف که با همکاری شرکت برق منطقه‌ای سمنان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: طرح جامع مخابراتی با فیبر نوری موجب تسهیل در جمع‌آ‌وری اطلاعات پست‌های انتقال و فوق‌توزیع در استان سمنان می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت اصلاح الگوی مصرف و هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها موجب بهینه‌سازی مصرف انرژی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با بیان نقش فناوری در اصلاح الگوی مصرف گفت: به کارگیری درست و اصولی فناوری موجب کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری می‌شود.
حسینی نقش مهندسی کامپیوتر در اصلاح الگوی مصرف در شرکت برق منطقه‌ای سمنان را بسیار مثبت ارزیابی کرد.
وی استقرار سامانه‌های اتوماسیون اداری در استان سمنان، اجرای اتوماسیون پست‌های فشار قوی و مرکز دیسپاچینگ و نرم‌افزارهای مختلف محاسباتی را از جمله اقدامات صورت گرفته توسط مهندسان کامپیوتر عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان همچنین با تبریک برق‌دار شدن تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور که پیش از این از سوی معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو اعلام شده بود، این موفقیت را از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و از تلاشگران صنعت برق در این خصوص قدردانی کرد.
همچنین به مناسبت روز مهندس مراسمی با همکاری شرکت برق منطقه‌ای سمنان، انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران شاخه سمنان، سازمان بسیج مهندسان استان سمنان و دیگر شرکت‌ها و انجمن‌های مرتبط در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.
در این مراسم مقاله‌ای از سوی حسین رضایی یکی از کارشناسان شرکت برق منطقه‌ای سمنان با عنوان «بررسی طرح تغییر شیوه تامین روشنایی در پست‌ها و اماکن شرکت برق منطقه‌ای سمنان» ارائه و از آن تقدیر شد.
همچنین در این مراسم از مجید خطیبی مدیر دفتر تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای سمنان و مسئول کارگروه تخصصی انرژی سازمان بسیج مهندسان استان سمنان به علت فعال‌سازی مناسب این کارگروه با اهدای لوح تقدیری از طرف فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا