نگاهی به بازار گوشی های سامسونگ در تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش تقاضا برای انواع گوشی های تلفن همراه موجود در بازار باعث شده تا اکثر فروشندگان  محصولاتشان را بدون نوسان قیمت در بازار عرضه کنند.بازار گوشی های سامسونگ به دلیل کاهش تقاضا روزهای کم رونقی را سپری می کند. به همین دلیل تمامی مدل های این برند با ثبات …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش تقاضا برای انواع گوشی های تلفن همراه موجود در بازار باعث شده تا اکثر فروشندگان  محصولاتشان را بدون نوسان قیمت در بازار عرضه کنند.
بازار گوشی های سامسونگ به دلیل کاهش تقاضا روزهای کم رونقی را سپری می کند. به همین دلیل تمامی مدل های این برند با ثبات قیمت مشخص در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
گوشی B3210 ، B3410  و J700 سامسونگ بدون نوسان قیمت نسبت به هفته گذشته به ترتیب به بهای ۱۴۵ ، ۱۶۹ و ۸۹ هزار تومان در بازار تلفن همراه فروخته می شود.
سه مدل گوشی s3600 ، s8003 و i8910 سامسونگ نیز در هفته گذشته بدون تغییر قیمت به بهای ۱۱۰ ، ۳۸۵ و ۵۵۷ هزار تومان عرضه  شد.
گوشی f480 سامسونگ که از حدود دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شد و مورد توجه مشتریان بود، بدون نوسان قیمت به بهای ۲۳۶ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
گوشی S5200 و S3653 سامسونگ نیز به ترتیب با قیمت ۱۴۱ و ۱۵۹ هزار تومان در بازار تلفن همراه فروخته می شود.
D780 ، D880  و  E1070 از دیگر مدل های این برند بودند که بدون نوسان قیمت در اختیار خریداران قرار گرفت.
۱۲۹/ ۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا