معرفی هدست بلوتوث های پرفروش در بازار تلفن همراه

به گزار ش خبرنگار سازما ن خبری موبنا، استقبال مشتریان از لوازم جانبی از جمله هدست بلوتوث های فوق باعث شده  این کالای ا رتباطی از فروش خوبی برخوردار شود. هدست بلوتوث stone با قیمت ۱۵۵  هزار تومان به فروش می رسد و توانسته به دلیل افزایش تقاضا در لیست پرفروش ترین های این کالای …

به گزار ش خبرنگار سازما ن خبری موبنا، استقبال مشتریان از لوازم جانبی از جمله هدست بلوتوث های فوق باعث شده  این کالای ا رتباطی از فروش خوبی برخوردار شود. هدست بلوتوث stone با قیمت ۱۵۵  هزار تومان به فروش می رسد و توانسته به دلیل افزایش تقاضا در لیست پرفروش ترین های این کالای ارتباطی قرار گیرد.

تکنولوژی حذف نویز، dsp  ، پردازش گر دیجیتالی صدا و حذف صداهای اضافی محیط همراه از مهمترین ویژگی های این هدست بلوتوث به شمار می آید.

برخورداری از فناوری بلوتوث نسخه ۱/۲ همراه با edr و esco ، امکان هشت ساعت مکالمه پیوسته و ۱۲ روز حفظ شارژ باتری با شارژر بی سیم ، امکان تنظیم شدت صدا به صورت لمسی ، امکان شنیدن موسیقی از طریق هدست ( مجهز به فناوری a2dp ) از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی به شمار می آید.

هدست بلوتوث bt2080  با رنگ مشکی و کلیدهای نقره ای و قیمت ۴۵ هزار تومان، از مدل های پرفروش به شمار می آید. این وسیله دارای سیستم اتصال بلوتوث ۱/۲ است و برای استفاده از آن لزومی به وارد کرد pin code نیست.

نمایشگر نشان دهنده وضعیت اتصال بلوتوث و میزان ظرفیت باتری ، کلید اختصاصی روشن و خاموش ، قابلیت استفاده راحت ازطریق هردوگوش ، قلاب نگهدارنده پشت گوشی ، قابلیت اتصال خودکار به گوشی تلفن همراه ، فن آوری های edr و esco برای داشتن صدا با کیفیت برتر ، باتری با ظرفیت شش ساعت مکالمه و یا تا هشت روز حالت آماده بکار ، شماره گیر صوتی و اتصال میکرو یو اس بی شارژر استاندارد از دیگر امکانات تعبیه شده در این هدست بلوتوث bt2080 به شمارمی آید.

هدست بلوتوث bt2070 نیز که با قیمت ۳۵ هزار تومان در بازار به فروش می رود، به دلیل استقبال مشتریان از فروش بالایی برخوردار شده است. استفاده آسان ، زمان مکالمه طولانی تا ۵/۵ ساعت و صدای واضح از ویژگی های این کالا به شمار می آید.

بلوتوث اسپیکر sp700 ، هدست بلوتوث bt2035 نیز از دیگر مدل های پرفروش است که به ترتیب با قیمت ۸۷ هزار تومان و ۲۳ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا