خط تولید تلویزیون های LED و LCD شارپ افتتاح شد

امیر مسعود امیری، مدیر عامل صنایع ماشین های اداری ایران در افتتاح این خط تولید گفت: تصمیم شارپ مبنی بر انتقال فناوری و روش های تولید خود به ایران بیانگر تعهد آنها به بازار ایران و مهم تر از آن به مصرف کنندگان ایرانی است.وی با بیان اینکه میزان تولید انواع محصولات شرکت در سال …

امیر مسعود امیری، مدیر عامل صنایع ماشین های اداری ایران در افتتاح این خط تولید گفت: تصمیم شارپ مبنی بر انتقال فناوری و روش های تولید خود به ایران بیانگر تعهد آنها به بازار ایران و مهم تر از آن به مصرف کنندگان ایرانی است.
وی با بیان اینکه میزان تولید انواع محصولات شرکت در سال ۸۸ ، ۹۵۰ هزار دستگاه بوده است،افزود: برنامه شرکت تولید ۳/۱ میلیون دستگاه برای سال ۸۹ است.
مادیران تولید تلویزیون های برند شارپ را در سه مدل آغاز کرده که دو مدل تلویزیون LCD 32 اینچ و ۴۶ اینچ و یک مدل تلویزیون تمام LED 40 اینچ است.تنوع تلویزیون های LCD شارپ تولیدی شرکت مادیران، طی۹ ماه آینده به ۷ مدل خواهد رسید. تمامی تلویزیون های شارپ تولیدی توسط شرکت مادیران دارای بالاترین استاندارد کیفیت پانل است .
امیری از وزیر صنایع و معادن خواست که از صنعت الکترونیک ایران در برابر بزرگ ترین خطری که آن را تهدید می کند (قاچاق) به طور جدی حمایت کند.رشد فعالیت های قاچاق در ایران از بزرگترین تهدیداتی است که برای مادیران و صنایع دیگر به چشم می خورد که به تبع آن شاهد کاهش سودآوری صنایع، جلوگیری از سرمایه گذاری در تکنولوژی های نوین ، جذب نیروی انسانی ، گسترش و توسعه خطوط تولید و هم چنین عدم ارائه محصولات جدید هستیم.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا