هوشمندهای سیمبیان ۱۰۰ یورویی می شوند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، میانگین قیمت فروش گوشی های هوشمند به نظر می رسد به سرعت در حال کاهش است که در نتیجه آن سهم گوشی های هوشمند به سرعت افزایش می یابد. بر این اساس انتظار می رود گوشی های هوشمند سیمبیان با قیمت ۱۰۰ یورو در طول سال …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، میانگین قیمت فروش گوشی های هوشمند به نظر می رسد به سرعت در حال کاهش است که در نتیجه آن سهم گوشی های هوشمند به سرعت افزایش می یابد.
 بر این اساس انتظار می رود گوشی های هوشمند سیمبیان با قیمت ۱۰۰ یورو در طول سال جاری میلادی راهی بازار تلفن همراه شوند و تاثیر زیادی بر کاهش میانگین قیمت بازار گوشی های هوشمند داشته باشند.
گوشی های هوشمند به افزایش فروش تراشه های کوالکام هم کمک خواهند کرد. به این ترتیب همه شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند درصددند قیمت گوشی های هوشمندشان را کاهش دهند.
پلتفورم سیمبیان هم اکنون بیشترین سهم بازار سیستم عامل ها را در اختیار دارد و نوکیا  که بزرگ ترین تولید کننده گوشی تلفن همراه در جهان است، با ارایه گوشی های هوشمند سیمبیان ۱۰۰ یورویی تاثیر زیادی بر کاهش قیمت گوشی های هوشمند خواهد داشت.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا