امکان تقسیط بدهی خطوط تلفن همراه سلب امتیاز شده

حمیدرضا آقاجانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه همراه اول در طرح های تشویقی دو هدف را دنبال می کند که یکی از آن اهداف تشویق مشتریان به پرداخت به موقع است ، اظهار داشت: پرداخت به موقع مشترکان در ساخت و ساز و توسعه شبکه و ارتقای مکالمات موثر …

حمیدرضا آقاجانی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با بیان اینکه همراه اول در طرح های تشویقی دو هدف را دنبال می کند که یکی از آن اهداف تشویق مشتریان به پرداخت به موقع است ، اظهار داشت: پرداخت به موقع مشترکان در ساخت و ساز و توسعه شبکه و ارتقای مکالمات موثر است. از سوی دیگر چون این ارتباط دو سویه است همراه اول درصدد ارتقای این روابط است تا بحث مشتری محوری را بیشتر مدنظر قرار دهد.
وی گفت: به خاطر لطفی که مشتریان به اپراتور منتخب خود داشته و صورتحساب خود را به موقع پرداخت می کنند ، همراه اول نیز سعی می کند با مکانیزم های تشویقی این ارتباط را دوسویه کند.
وی با تاکید بر فرهنگ سازی در بحث اصلاح الگوی مصرف نیز گفت: با تشویق مشترکان به پرداخت غیرحضوری میزان مراجعات به مراکز کمتر شده و ترافیک و آلودگی نیز کاهش می یابد.
به گفته این مقام مسوول در طرح ثامن همراه اول ۵/۵ میلیون پرداخت غیرحضوری انجام شده است. این به معنی کاهش مراجعات به دفاتر خدماتی این اپراتور است.
وی تصریح کرد: بیشتر جوایز طرح همراه فجر، مختص کسانی است که مبادرت به پرداخت غیرحضوری می کنند.
آقاجانی با تاکید بر اینکه طرح های تشویقی همراه اول کاهش لاوصولی های این شرکت را به همراه داشته و طرح های موفقی بوده ، خاطرنشان کرد: در طرح همراه فجر امکان تقسیط بدهی برای صورتحساب های بیش از ۱۰۰ هزار تومان فراهم شده است.
به گزارش موبنا مشترکان همراه اول برای تقسیط بدهی تا پنجم اسفندماه زمان دارند.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا