تخلفات مخابراتی را به ۱۸۴۸ گزارش دهید

به گزارش خبرنگار موبنا، “سید مجید موسوی” بر ضرورت افزایش آگاهی مشترکان مخابراتی تاکید کرد و گفت : ما می بایست به مشترکین مخابرات راه های پیشگیری از تخریب و سرقت اموال مخابراتی را اطلاع رسانی نماییم. وی درخصوص پوشش جعلی پیمانکاران مخابراتی هشدار دارد و گفت : درصد بالایی از سرقت و تخریب تجهیزات …

به گزارش خبرنگار موبنا، “سید مجید موسوی” بر ضرورت افزایش آگاهی مشترکان مخابراتی تاکید کرد و گفت : ما می بایست به مشترکین مخابرات راه های پیشگیری از تخریب و سرقت اموال مخابراتی را اطلاع رسانی نماییم.
وی درخصوص پوشش جعلی پیمانکاران مخابراتی هشدار دارد و گفت : درصد بالایی از سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی که منجر به قطع تلفن می شود با پوشش جعلی کارکنان و پیمانکاران مخابرات انجام می شود.
مدیر کل حراست مخابرات استان تهران با بیان این که مشترکان هرگز نباید به افرادی که در پوشش کارکنان مخابرات درخواست غیر متعارف دارند اعتماد کنند، گفت : مامورین مخابرات دارای کارت شناسایی عکس دار معتبر با هولوگرام دفتر حراست مخابرات استان تهران و حکم ماموریت معتبر و لباس متحد الشکل هستند و حق دریافت هیچ گونه وجهی از مشترکین را ندارند.
وی افزود : همچنین با توجه به اینکه کلیه فعالیت های عمرانی و توسعه از ساعت ۱۹ لغایت ۷ صبح روز بعد ممنوع می باشد مشترکین محترم می توانند از موارد مشکوک به سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی تصویر برداری کرده و از طریق تماس با شماره تلفن ۱۸۴۸ مراتب را به بصورت شبانه روزی به مرکز پیام دفتر حراست و یا تماس با سامانه تلفنی ۲۰۹۰ واحد ارتباط مردمی شرکت مخابرات اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع و رفع مشکل اقدام لازم بعمل آید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا