ارائه تمامی خدمات سیمکارت های همراه اول به صورت غیرحضوری و تمام وقت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل شرکت خدمات اول  صبح روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: این شرکت همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرد. ارائه خدمات مربوط به سیمکارت های همراه اول به صورت غیرحضوری فراهم شده است. هدف اصلی تاسیس …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، ناصر قدیرکاشانی مدیرعامل شرکت خدمات اول  صبح روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: این شرکت همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز شهر تهران فعالیت خود را آغاز کرد. ارائه خدمات مربوط به سیمکارت های همراه اول به صورت غیرحضوری فراهم شده است. هدف اصلی تاسیس این شرکت دروهله اصلاح الگوی مصرف و تحقق بخشی از اهداف قانون اصل ۴۴ است.
کاشانی در ادامه به طرح دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: هدف دیگر از تشکیل شرکت خدمات اول توسعه این طرح مهم و ملی است.
مدیرعامل شرکت خدمات اول درباره خدماتی که توسط این شرکت انجام می شود ، تصریح کرد: تنظیم سند، تعویض سیمکارت و وصل آبونمان اصلاح و تغییر آدرس، فعال سازی سیمکارت های همراه اول ، خروج شماره های مسدود شده از لیست سیاه ، ثبت نام سیمکارت های همراه اول ، قطع و وصل خدمات ویژه و فروش سیمکارت های همراه اول به قیمت دولتی از جمله این خدمات محسوب می شود. همچنین خدمات مهمی که به صورت رایگان در این شرکت انجام می شود شامل راهنمایی مشترکان برای حل مشکلات قضایی مربوط به تلفن همراه و پاسخ به سووالات مشترکان در مورد مشکلات پیش آمده است.
وی با بیان اینکه شماره ۱۸۶۸ آمادگی پاسخگویی به یک هزار نفر را به طور همزمان دارا است ، گفت: تمامی خدمات ارائه شده به مشترکان طبق تعرفه های همراه اول بوده و تنها مبلغی که توسط همکاران دریافت می شود هزینه ایاب و ذهاب طبق تعرفه رسمی پیک بادپا و با رضایت و توافق مشترکان است.
کاشانی سرمایه گذاری صورت گرفته توسط بخش خصوصی در فاز نخست این پروژه را حدود ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاکنون زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر در این شرکت فراهم شده است.
وی از خدمات دهی در رابطه با مشترکان سایر اپراتورهای فعال در ایران در آینده خبر داد و تاکید کرد: شرکت خدمات اول دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات ، شرکت ارتباطات سیار ، پست بانک ، شرکت پست و شرکت مخابرات ایران است که از دفاتر پیشخوان دولت محسوب می شود و در آینده به مرکزی برای ارائه خدمات تمامی نهادهای دولتی تبدیل خواهد شد.
کاشانی با اشاره به شعار خدمات همیشه در دسترس ، ماموریت شرکت خدمات اول را انجام تمامی خدمات غیرحضوری اعلام کرد و گفت: در آینده خدمات اول اولین گزینه خدمات غیرحضوری در کشور خواهد شد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا