زن شکاک شوهرش را کشت

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ٢٦ساله، طی نزاع و درگیری با همسر ٢١ساله‌اش به نام فاطمه مورد اصابت چاقو قرار گرفته است. بلافاصله این شخص توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از ساعاتی اعلام شد به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه، فوت شده است. همسر …

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه، مشخص شد مردی ٢٦ساله، طی نزاع و درگیری با همسر ٢١ساله‌اش به نام فاطمه مورد اصابت چاقو قرار گرفته است.

بلافاصله این شخص توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از ساعاتی اعلام شد به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه، فوت شده است. همسر مقتول پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به درگیری با شوهرش و پرتاب چاقو به سمت وی اعتراف کرد و در اظهاراتش به ‌کارآگاهان گفت: «از چندی پیش به رفتارهای شوهرم مشکوک شده بودم. شب حادثه به بهانه اینکه می‌خواهم با فردی تماس بگیرم از وی خواستم گوشی تلفن‌همراهش را به من دهد اما او از دادن گوشی امتناع کرد و همین موضوع باعث آغاز جروبحث میان ما شد.

ناگهان همسرم به سمتم حمله‌ور شد و موهای سرم را کشید. من که در آن لحظه کنترل خود را از دست داده بودم، چاقوی آشپزخانه را به سوی او پرتاب کردم که به سینه‌اش برخورد کرد. درحالی‌که چاقو در بدن همسرم جا مانده بود، او به سمت راه‌پله‌ها حرکت کرد و آنجا روی زمین افتاد.

صاحبخانه پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله با ١١٠ و اورژانس تماس گرفت و همسرم را به بیمارستان بردیم اما او پس از مدت کوتاهی فوت شد و مرا نیز به ‌کلانتری بردند».سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت توسط مقام قضائی صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا