معرفی گوشی S5150 Diva Folder سامسونگ

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، این گوشی ۸۲.۸ گرمی در ابعاد ۹۴ در ۴۷ در ۴/۱۷ میلیمتری ساخته شده است . این گوشی تاشو از یک سطح آینه‌ای نیمه‌شفاف بهره می‌برد که نمایشگر خارجی را از نظر پنهان می ‌سازد.نمایشگر این گوشی TFT 2/2  اینچی است که  رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل و  …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، این گوشی ۸۲.۸ گرمی در ابعاد ۹۴ در ۴۷ در ۴/۱۷ میلیمتری ساخته شده است . این گوشی تاشو از یک سطح آینه‌ای نیمه‌شفاف بهره می‌برد که نمایشگر خارجی را از نظر پنهان می ‌سازد.
نمایشگر این گوشی TFT 2/2  اینچی است که  رزولوشن ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل و  قابلیت نمایش ۱۶  میلیون رنگ  را دارد. نمایشگر اصلی، کلیدهای عملگر اصلی مانند دکمه‌های Call، End، Menu و صفحه کلید به محض باز کردن در نمایان می‌شود.
این دستگاه از فن‌آوری G2 و باندهای GSM 900/ 1800/ 1900 پشتیبانی می‌کند. هرچند که برای انتقال اطلاعات و اتصالات از کلاس ۱۲ GPRS و EDGE همراه با USB نسخه‌ی ۲ و بلوتوث نسخه‌ی ۲.۱ همراه با A2DP استفاده می‌کند.
گوشی S5150 Diva Folder سامسونگ دارای ویژگی‌های شبیه به هم هستند. به عنوان مثال ویژگی حافظه در هر دوی آن‌ها کاملا یکسان است.
حافظه داخلی این گوشی ۴۰ مگابایت است که با مموری کارت microSD TransFlash تا هشت گیگابایت ارتقا می یابد.
مدل فوق از باتری لیتیوم- یونی ۸۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. این باتری توانایی پشتیبانی از هفت ساعت مکالمه‌ مداوم و نیز ۴۷۰ ساعت زمان انتظار را دارد.
این گوشی از فایل‌هایی با فرمت‌های MP3, WAV, eAAC+ and WMV پشتیبانی کند.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری مدل فوق ۱۵/۳ مگاپیکسلی است که به فوکوس خودکار مجهز است.
اندازه‌ عکس‌های  گرفته شده توسط این گوشی ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ است.
همچنین این دوربین قابلیت ضبط ویدیو QVGA را نیز داراست.
این گوشی که از ماه دسامبر سال ۲۰۰۹ میلادی روانه بازار شده است تا کنون روانه بازار جهانی تلفن همراه نشده است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا